Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17475
Title: Методичні аспекти викладання навчальної дисципліни «Мікробіологія з профілактикою інфекцій» для майбутніх фахівців-парамедиків
Other Titles: Methodological aspects of teaching the discipline «Microbiology with infection prevention» for future specialists-paramedics
Authors: Дерев’янко, Тетяна Василівна
Звягольська, Ірина Миколаївна
Лобань, Галина Андріївна
Zviaholska, I. M.
Derevianko, T. V.
Loban, G. A.
Issue Date: 2021
Publisher: Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського
Citation: Звягольська І. М. Методичні аспекти викладання навчальної дисципліни «Мікробіологія з профілактикою інфекцій» для майбутніх фахівців-парамедиків / І. М. Звягольська, Т. В. Дерев’янко, Г. А. Лобань // Медична освіта. – 2021. – № 2, (дод.). – С. 30–35.
Abstract: Метою нашого дослідження було розкрити завдання та особливості методичного забезпечення навчальної дисципліни «Мікробіологія з профілактикою інфекцій» у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-парамедиків. У статті розкрито мету, завдання, форми та методи викладання і зміст навчальної дисципліни, знання, вміння та практичні навички, які отримують здобувачі освіти, програмні результати навчання. З метою високоякісної підготовки фахівців на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології Полтавського державного медичного університету викладачами розроблено навчально-методичний контент дисципліни «Мікробіологія з профілактикою інфекцій». Встановлено, що вивчення здобувачами освіти навчальної дисципліни «Мікробіологія з профілактикою інфекцій» є невід’ємною складовою формування професійно-комунікативної компетентності фахівця кваліфікації «Парамедик», а також особистості висококваліфікованого спеціаліста у сфері екстреної медицини. Під час вивчення дисципліни майбутні фахівці-парамедики оволодівають системою необхідних знань, вмінь та практичних навиків, які є необхідними для подальшої професійної діяльності. Впровадження інтерактивних методів підвищує мотивацію та інтерес здобувачів освіти до навчання, розвиває творче та клінічне мислення, формує усвідомлене відношення до самоосвіти, навчає швидко орієнтуватися і приймати рішення в складних ситуаціях.
The purpose of our study was to reveal the tasks and features of the methodological support of the discipline «Microbiology with infection prevention» in the process of training future paramedics. The article reveals the purpose, objectives, forms and methods of teaching and the content of the discipline, knowledge, skills and practical skills of students, program learning outcomes. To provide high-quality training at the Department of Microbiology, Virology and Immunology of Poltava State Medical University, teachers have developed educational and methodological content of the discipline «Microbiology with infection prevention». It is established that the study of the discipline «Microbiology with Infection Prevention» by students is an integral part of the formation of professional and communicative competence of the specialist «Paramedics», as well as the personality of a highly qualified specialist in emergency medicine. While studying the discipline, future paramedics master the system of necessary knowledge, and practical skills that are necessary for further professional activity. The implementation of interactive methods increases the motivation and interest of students in learning, develops creative and clinical thinking, forms a conscious attitude to self-education, teaches them to quickly navigate and make decisions in difficult situations
Keywords: мікробіологія з профілактикою інфекцій,
здобувач освіти
парамедик
форми та методи навчання
microbiology with infection prevention
forms and methods of teaching
applicant
paramedics
UDC: 378.6:614.88.016:[579+616.9-084]
ISSN: 10.11603/me.2414-5998.2021.2.12405
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17475
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
metoduhni_aspektu_vukladanja_disciplinu.pdf210,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.