Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДерев’янко, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorЗвягольська, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorЛобань, Галина Андріївна-
dc.contributor.authorZviaholska, I. M.-
dc.contributor.authorDerevianko, T. V.-
dc.contributor.authorLoban, G. A.-
dc.date.accessioned2022-01-19T14:15:15Z-
dc.date.available2022-01-19T14:15:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗвягольська І. М. Методичні аспекти викладання навчальної дисципліни «Мікробіологія з профілактикою інфекцій» для майбутніх фахівців-парамедиків / І. М. Звягольська, Т. В. Дерев’янко, Г. А. Лобань // Медична освіта. – 2021. – № 2, (дод.). – С. 30–35.uk_UA
dc.identifier.issn10.11603/me.2414-5998.2021.2.12405-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17475-
dc.description.abstractМетою нашого дослідження було розкрити завдання та особливості методичного забезпечення навчальної дисципліни «Мікробіологія з профілактикою інфекцій» у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-парамедиків. У статті розкрито мету, завдання, форми та методи викладання і зміст навчальної дисципліни, знання, вміння та практичні навички, які отримують здобувачі освіти, програмні результати навчання. З метою високоякісної підготовки фахівців на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології Полтавського державного медичного університету викладачами розроблено навчально-методичний контент дисципліни «Мікробіологія з профілактикою інфекцій». Встановлено, що вивчення здобувачами освіти навчальної дисципліни «Мікробіологія з профілактикою інфекцій» є невід’ємною складовою формування професійно-комунікативної компетентності фахівця кваліфікації «Парамедик», а також особистості висококваліфікованого спеціаліста у сфері екстреної медицини. Під час вивчення дисципліни майбутні фахівці-парамедики оволодівають системою необхідних знань, вмінь та практичних навиків, які є необхідними для подальшої професійної діяльності. Впровадження інтерактивних методів підвищує мотивацію та інтерес здобувачів освіти до навчання, розвиває творче та клінічне мислення, формує усвідомлене відношення до самоосвіти, навчає швидко орієнтуватися і приймати рішення в складних ситуаціях.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of our study was to reveal the tasks and features of the methodological support of the discipline «Microbiology with infection prevention» in the process of training future paramedics. The article reveals the purpose, objectives, forms and methods of teaching and the content of the discipline, knowledge, skills and practical skills of students, program learning outcomes. To provide high-quality training at the Department of Microbiology, Virology and Immunology of Poltava State Medical University, teachers have developed educational and methodological content of the discipline «Microbiology with infection prevention». It is established that the study of the discipline «Microbiology with Infection Prevention» by students is an integral part of the formation of professional and communicative competence of the specialist «Paramedics», as well as the personality of a highly qualified specialist in emergency medicine. While studying the discipline, future paramedics master the system of necessary knowledge, and practical skills that are necessary for further professional activity. The implementation of interactive methods increases the motivation and interest of students in learning, develops creative and clinical thinking, forms a conscious attitude to self-education, teaches them to quickly navigate and make decisions in difficult situationsuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевськогоuk_UA
dc.subjectмікробіологія з профілактикою інфекцій,uk_UA
dc.subjectздобувач освітиuk_UA
dc.subjectпарамедикuk_UA
dc.subjectформи та методи навчанняuk_UA
dc.subjectmicrobiology with infection preventionuk_UA
dc.subjectforms and methods of teachinguk_UA
dc.subjectapplicantuk_UA
dc.subjectparamedicsuk_UA
dc.titleМетодичні аспекти викладання навчальної дисципліни «Мікробіологія з профілактикою інфекцій» для майбутніх фахівців-парамедиківuk_UA
dc.title.alternativeMethodological aspects of teaching the discipline «Microbiology with infection prevention» for future specialists-paramedicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.6:614.88.016:[579+616.9-084]uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metoduhni_aspektu_vukladanja_disciplinu.pdf210,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.