Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17544
Назва: | Досвід впровадження інтерактивного методу «мозкового штурму» в навчальний процес кафедри гістології, цитології та ембріології |
Автори: | Лисаченко, Ольга Дмитрівна Пелипенко, Лариса Борисівна Волошина, Олена Валеріївна |
Дата публікації: | 2022 |
Видавець: | European Conference (https://eu-conf.com/) |
Бібліографічний опис: | Досвід впровадження інтерактивного методу «мозкового штурму» в навчальний процес кафедри гістології, цитології та ембріології / О. Д. Лисаченко, Л. Б. Пелипенко, О. В. Волошина // The ІІІ International Scientific and Practical Conference «Modern challenges to science and practice», Varna, Bulgaria, January 24-26 2022. ‒ Bulgaria, 2021. – С. 385–388. |
Короткий огляд (реферат): | Використання в навчальному процесі методу «мозкового штурму» стимулює інтерес здобувачів до вивчення дисципліни «гістологія, цитологія та ембріологія», сприяє виробленню навичок правильної побудови питань і відповідей, вчить умінню працювати в колективі, вирішувати проблеми та приймати правильні рішення. Загальні та професійні компетентності, отримані під час навчання сьогоднішніми здобувачами освіти, зіграють важливу роль в їх майбутній лікарській діяльності. |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17544 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dosvid_vprovagenna.pdf | 1,61 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.