Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17544
Назва: Досвід впровадження інтерактивного методу «мозкового штурму» в навчальний процес кафедри гістології, цитології та ембріології
Автори: Лисаченко, Ольга Дмитрівна
Пелипенко, Лариса Борисівна
Волошина, Олена Валеріївна
Дата публікації: 2022
Видавець: European Conference (https://eu-conf.com/)
Бібліографічний опис: Досвід впровадження інтерактивного методу «мозкового штурму» в навчальний процес кафедри гістології, цитології та ембріології / О. Д. Лисаченко, Л. Б. Пелипенко, О. В. Волошина // The ІІІ International Scientific and Practical Conference «Modern challenges to science and practice», Varna, Bulgaria, January 24-26 2022. ‒ Bulgaria, 2021. – С. 385–388.
Короткий огляд (реферат): Використання в навчальному процесі методу «мозкового штурму» стимулює інтерес здобувачів до вивчення дисципліни «гістологія, цитологія та ембріологія», сприяє виробленню навичок правильної побудови питань і відповідей, вчить умінню працювати в колективі, вирішувати проблеми та приймати правильні рішення. Загальні та професійні компетентності, отримані під час навчання сьогоднішніми здобувачами освіти, зіграють важливу роль в їх майбутній лікарській діяльності.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17544
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dosvid_vprovagenna.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.