Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17574
Назва: Адаптація сучасних інформаційно-освітніх технологій до викладання фізколоїдної хімії
Інші назви: Adaptation of modern informational and educational technologies to teaching of physcolloid chemistry
Адаптация современных информационно-образовательных технологий в преподавании физколоидной химии
Автори: Зозулинець, Д. М.
Чернега, Г. В.
Самелюк, Ю. Г.
Пряхін, О. Р.
Каплаушено, А. Г.
Zozulinets, D. N.
Chernega, G. V.
Samelyuk, Yu. G.
Pryakhin, O. R.
Kaplausheno, A. G.
Дата публікації: 2020
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Адаптація сучасних інформаційно-освітніх технологій до викладання фізколоїдної хімії / Д. М. Зозулинець, Г. В. Чернега, Ю. Г. Самелюк [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2020. – Т. 20, № 3 (71). – С. 238–241.
Короткий огляд (реферат): Адаптація сучасних інформаційно-освітніх технологій до навчального процесу у вищій школі - це характерна особливість педагогічної науки і її найважливіша складова. Інтерактивні комп'ютерні моделі і інноваційні технології в даний час широко використовуються в навчально-пізнавальній діяльності студентів практично на всіх кафедрах університету. В даний час зростає роль медійноінформаційного середовища, особливо мережі Інтернет. Позитивним тут є постійний доступ до повної, сучасної інформації в електронному вигляді, можливість її зберігання, неодноразовості використання. Однак, є і негативна сторона питання. У великому потоці багатогранної інформації студенту важко орієнтуватися. Особливо студенти першого та другого курсів при підготовці до практичних занять не можуть виділяти головне, не можуть визначити обсяг досліджуваного матеріалу за навчальною програмою. Мета. Проаналізувати шляхи адаптації студентів до медійноінформаційних технологій при вивченні предмета. Матеріали та методи дослідження. Аналіз матеріалів методичних конференцій, довідкової літератури, досвіду роботи кафедри за останній період, методичної роботи кафедри.
Адаптация современных информационно-образовательных технологий в учебный процесс в высшей школе - это характерная особенность педагогической науки и ее важнейшая составляющая. Интерактивные компьютерные модели и инновационные технологии в настоящее время широко используются в учебно-познавательной деятельности студентов практически на всех кафедрах университета. В настоящее время возрастает роль медийно-информационной среды, особенно сети Интернет. Положительным здесь есть постоянный доступ к полной, современной информации в электронном виде, возможность ее хранения, неоднократности использования. Но, есть и негативная сторона вопроса. В большом потоке многогранной информации студенту трудно ориентироваться. Особенно студенты первых курсов при подготовке к практическим занятиям не могут выделять главное, не могут определить объем изучаемого материала по учебной программе. Цель. Проанализировать пути адаптации студентов к медийно-информационным технологиям при изучении предмета. Материалы и методы исследования. Анализ материалов методических конференций, справочной литературы, опыта работы кафедры за последний период, методической работы кафедры.
Adaptation of modern informational and educational technologies to the educational process in universities is a characteristic feature of a pedagogical science and its important component. Interactive computer models and innovative technologies are now widely used to promote cognitive learning activity of students at almost all departments of the university. Currently, the role of the media and informational environment, especially the Internet is steadily increasing. Among the undeniable advantages of the latest information technologies is providing the constant access to complete, up-to-date information in electronic format, the options to save data, to use them repeatedly. However, there is also a dark side of this issue. It may be difficult for students to navigate though a flux of multifaceted information, especially for the first and the second-year students when preparing to practical classes as they have not been taught to prioritize and to define the scope of the information they really need within the scope of the curriculum. This article is to analyze the ways of students’ adaptation to media and information technologies in the course of their university disciplines. This analysis was based on investigating the relevant reports of the conferences, reference literature, methodological guidelines as well as the experience of our department in delivering the course for the last period.
Ключові слова: Microsoft Teams
дистанційна освіта
інформація
студенти
навчальний процес
Microsoft Teams
distance education
information
students
educational process
Microsoft Teams
дистанционное образование
информация
студенты
учебный процесс
УДК: 378.147:544]:004.9
ISSN: 2077-1096 (print)
2077-1126 (online)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17574
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 3 (71)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zozulinets_Adaptation_of_modern_informational.pdf337,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.