Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗозулинець, Д. М.-
dc.contributor.authorЧернега, Г. В.-
dc.contributor.authorСамелюк, Ю. Г.-
dc.contributor.authorПряхін, О. Р.-
dc.contributor.authorКаплаушено, А. Г.-
dc.contributor.authorZozulinets, D. N.-
dc.contributor.authorChernega, G. V.-
dc.contributor.authorSamelyuk, Yu. G.-
dc.contributor.authorPryakhin, O. R.-
dc.contributor.authorKaplausheno, A. G.-
dc.date.accessioned2022-02-03T11:32:00Z-
dc.date.available2022-02-03T11:32:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАдаптація сучасних інформаційно-освітніх технологій до викладання фізколоїдної хімії / Д. М. Зозулинець, Г. В. Чернега, Ю. Г. Самелюк [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2020. – Т. 20, № 3 (71). – С. 238–241.uk_UA
dc.identifier.issn2077-1096 (print)-
dc.identifier.issn2077-1126 (online)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17574-
dc.description.abstractАдаптація сучасних інформаційно-освітніх технологій до навчального процесу у вищій школі - це характерна особливість педагогічної науки і її найважливіша складова. Інтерактивні комп'ютерні моделі і інноваційні технології в даний час широко використовуються в навчально-пізнавальній діяльності студентів практично на всіх кафедрах університету. В даний час зростає роль медійноінформаційного середовища, особливо мережі Інтернет. Позитивним тут є постійний доступ до повної, сучасної інформації в електронному вигляді, можливість її зберігання, неодноразовості використання. Однак, є і негативна сторона питання. У великому потоці багатогранної інформації студенту важко орієнтуватися. Особливо студенти першого та другого курсів при підготовці до практичних занять не можуть виділяти головне, не можуть визначити обсяг досліджуваного матеріалу за навчальною програмою. Мета. Проаналізувати шляхи адаптації студентів до медійноінформаційних технологій при вивченні предмета. Матеріали та методи дослідження. Аналіз матеріалів методичних конференцій, довідкової літератури, досвіду роботи кафедри за останній період, методичної роботи кафедри.uk_UA
dc.description.abstractАдаптация современных информационно-образовательных технологий в учебный процесс в высшей школе - это характерная особенность педагогической науки и ее важнейшая составляющая. Интерактивные компьютерные модели и инновационные технологии в настоящее время широко используются в учебно-познавательной деятельности студентов практически на всех кафедрах университета. В настоящее время возрастает роль медийно-информационной среды, особенно сети Интернет. Положительным здесь есть постоянный доступ к полной, современной информации в электронном виде, возможность ее хранения, неоднократности использования. Но, есть и негативная сторона вопроса. В большом потоке многогранной информации студенту трудно ориентироваться. Особенно студенты первых курсов при подготовке к практическим занятиям не могут выделять главное, не могут определить объем изучаемого материала по учебной программе. Цель. Проанализировать пути адаптации студентов к медийно-информационным технологиям при изучении предмета. Материалы и методы исследования. Анализ материалов методических конференций, справочной литературы, опыта работы кафедры за последний период, методической работы кафедры.uk_UA
dc.description.abstractAdaptation of modern informational and educational technologies to the educational process in universities is a characteristic feature of a pedagogical science and its important component. Interactive computer models and innovative technologies are now widely used to promote cognitive learning activity of students at almost all departments of the university. Currently, the role of the media and informational environment, especially the Internet is steadily increasing. Among the undeniable advantages of the latest information technologies is providing the constant access to complete, up-to-date information in electronic format, the options to save data, to use them repeatedly. However, there is also a dark side of this issue. It may be difficult for students to navigate though a flux of multifaceted information, especially for the first and the second-year students when preparing to practical classes as they have not been taught to prioritize and to define the scope of the information they really need within the scope of the curriculum. This article is to analyze the ways of students’ adaptation to media and information technologies in the course of their university disciplines. This analysis was based on investigating the relevant reports of the conferences, reference literature, methodological guidelines as well as the experience of our department in delivering the course for the last period.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectMicrosoft Teamsuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectMicrosoft Teamsuk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectMicrosoft Teamsuk_UA
dc.subjectдистанционное образованиеuk_UA
dc.subjectинформацияuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectучебный процессuk_UA
dc.titleАдаптація сучасних інформаційно-освітніх технологій до викладання фізколоїдної хіміїuk_UA
dc.title.alternativeAdaptation of modern informational and educational technologies to teaching of physcolloid chemistryuk_UA
dc.title.alternativeАдаптация современных информационно-образовательных технологий в преподавании физколоидной химииuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147:544]:004.9uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 3 (71)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zozulinets_Adaptation_of_modern_informational.pdf337,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.