Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуценко, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorСидоренко, Антоніна Григорівна-
dc.contributor.authorЛуценко, Руслан Володимирович-
dc.contributor.authorLutsenko, O. A.-
dc.contributor.authorSydorenko, A. H.-
dc.contributor.authorLutsenko, R. V.-
dc.date.accessioned2022-02-21T08:13:32Z-
dc.date.available2022-02-21T08:13:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛуценко О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок» / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко // Медична освіта. – 2021. – № 4. – С. 37–41.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17741-
dc.description.abstractУ статті встановлено фактори, що впливають на успішність складання ліцензованих інтегрованих іспитів «Крок 1. Загальна лікарська підготовка» і «Крок 2. Загальна лікарська підготовка» у здобувачів освіти медичного факультету № 1 Української медичної стоматологічної академії, що вступили до ЗВО у 2013 р. Встановлено, що у всій сукупності студентів % ЗНО рівною мірою кореляційно залежав від усіх 3 предметів. Показано першочергову значимість таких трьох освітніх компонентів з циклу загальнонаукових дисциплін, як патологічна анатомія, патологічна фізіологія, фармакологія, в успішному складанні «Крок 2. Загальна лікарська підготовка». При цьому інші фундаментальні дисципліни, які входять до складу тестового екзамену «Крок 1», мали меншу вагомість для успішного складання «Крок 2». Це демонструє, що для засвоєння професійно-орієнтованих дисциплін має немале значення рівень знань з основних фундаментальних дисциплін, а саме патологічної фізіології, патологічної анатомії і фармакології. Серед професійно-орієнтованих дисциплін, що входять до складу «Крок 2», найбільше кореляцій налічував терапевтичний профіль, який міцно корелював з усіма предметами в межах «Крок 2» і патологічною анатомією, патологічною фізіологією та фармакологією. Хірургічний профіль вірогідно корелював з акушерством та гінекологією і педіатричним профілем. При цьому гiгiєна та органiзацiя охорони здоров’я не утворювала сильних кореляційних зв’язків із предметами, що входять до складу «Крок 1». Рівень оволодіння професійно-орієнтованими дисциплінами залежить один від одного, окрім гiгiєни та органiзацiї охорони здоров’я.uk_UA
dc.description.abstractFactors, which affect the success in licensed integrated exams “Krok 1. General Medical Training” and “Krok 2. General Medical Training” in recipients of the medical faculty No.1 of the Ukrainian Medical Stomatological Academy, who entered the higher educational establishment in 2013 have been indicated. It has been established, that the percent of progress in ZNO depended on 3 subjects. It has been demonstrated the success in such three educational components as Pathological Anatomy, Pathological Physiology, Pharmacology, which were presented in “Krok 2. General Medical Training”. In this context, other fundamental disciplines, which contain the exam “Krok 1” had less importance for progress in “Krok 2”. It demonstrates that to acquire knowledge of professionally-oriented disciplines, the knowledge level of the fundamental disciplines is really signifi cant, especially, the appropriate level of Pathological Physiology, Pathological Anatomy and Pharmacology is needed. Among professionally-oriented disciplines, which include the structure of “Krok 2”, therapeutic profi le counted signifi cant number of correlations, which strongly associated with all subjects that are presented in “Krok 2” as well as Pathological Anatomy, Pathological Physiology, Pharmacology. Surgical profi le possibly associated with Gynecology and Obstetrics, and also Pediatric profi le. As a consequence, Hygiene and Public Health Organization did not create any strong correlation relationships with subjects that include the structure of “Krok 1”. The level of professionally-oriented disciplines mastery depends on each other, besides Hygiene and Public Health Organization.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний медичний університетuk_UA
dc.subjectКрок 1. Загальна лікарська підготовкаuk_UA
dc.subjectКрок 2. Загальна лікарська підготовкаuk_UA
dc.subjectфундаментальні дисципліниuk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтовані дисципліниuk_UA
dc.subjectKrok 1. General Medical Traininguk_UA
dc.subjectKrok 2. General Medical Traininguk_UA
dc.subjectfundamental disciplinesuk_UA
dc.subjectprofessionally-oriented disciplinesuk_UA
dc.titleКореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок»uk_UA
dc.title.alternativeCorrelation analysis of factors, which affect the success in exam “Krok”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.11603/m.2414-5998.2021.4.12257-
dc.subject.udc378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фармакології, клінічної фармакології та фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Correlation_Analysis.pdf169,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.