Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапустник, В. А.-
dc.contributor.authorДерев ’янченко, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-02-23T08:21:06Z-
dc.date.available2022-02-23T08:21:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКапустник В. А. Цифрова компетентність як невід’ємна складова професійного розвитку викладача ЗВО / В. А. Капустник, Н. В. Дерев’янченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 13–18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17777-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі формування цифрової компетентності викладачів ЗВО. Відзначено, що задля забезпечення якісного надання освітніх послуг сучасний педагог має підвищувати рівень володіння інформаційно-цифровими технологіями. Проаналізовано механізми визначення рівня цифрової компетентності освітян, які реалізуються на державному рівні. Висвітлено досвід Харківського національного медичного університету щодо впровадження цифрових технологій у освітнє середовище: використання пакету сервісів Google Suite for Education; робота з системою управління навчанням Moodle; матеріально-технічне оснащення кафедр і структурних підрозділів. Увагу акцентовано на ролі внутрішнього моніторингу якості освіти у мотивації науково-педагогічних працівників підвищувати рівень власної цифрової грамотності.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the actual problem of the development of higher education teachers’ digital competence. It noted that for ensuring the quality of education modern teacher need to raise the level of their use of digital technologies. Mechanisms of determine of educators’ digital competence that are implemented at the national level are analyzed. The article provides the review of experience of Kharkiv National Medical University in implementation of digital technologies in educational space: the use of the service Google Suite for Education; work with course management system Moodle; the physical infrastructure of departments and structural units. Attention is being given to the role of internal monitoring of education quality in teachers’ motivation to raise the level of their own digital competence.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectцифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectdigital competenceuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjecteducational spaceuk_UA
dc.subjectcompetence-based approachuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.titleЦифрова компетентність як невід’ємна складова професійного розвитку викладача ЗВОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.091.12:005.963:004.9uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kapustnik_Cifrova_kompetentnist.pdf132,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.