Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШепітько, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorБорута, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorСтецук, Євген Валерійович-
dc.contributor.authorЯкушко, Олена Святославівна-
dc.contributor.authorЛевченко, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorДанилів, Оксана Дмитрівна-
dc.contributor.authorДубінін, Дмитро Сергійович-
dc.date.accessioned2022-03-28T06:13:48Z-
dc.date.available2022-03-28T06:13:48Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВпровадження здоров’язбережувальних педагогічних технологій у вищих навчальних закладах / В. І. Шепітько, Н. В. Борута, Є. В. Стецук [та ін.] // Proceedings of IX International Scientific and Practical Conference «Topical issues of modern science, society and education», Kharkiv, Ukraine 20–22 March 2022. ‒ Kharkiv, 2022. – С. 130–134.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17853-
dc.description.abstractТаким чином, знання, володіння і застосування здоров’язбережувальних технологій є важливою складовою професійної компетентності сучасного педагога. Використовуючи під час навчально-виховного процесу здоров’язбережувальних методик, матимемо поруч здорову і щасливу молодь, гармонійно розвинену, працездатну, спроможну здолати будь-які труднощі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleВпровадження здоров’язбережувальних педагогічних технологій у вищих навчальних закладахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vprovagenna_zdorovazberegyvalnuh_tehnoloqiy.pdf992 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.