Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17965
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Інна Павлівна-
dc.contributor.authorФесенко, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorKravchenko, I. P.-
dc.contributor.authorFesenko, L. M.-
dc.date.accessioned2022-04-07T11:25:28Z-
dc.date.available2022-04-07T11:25:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКравченко І. Проблема професійного вигорання педагогічного працівника / І. Кравченко, Л. Фесенко // Витоки педагогічної майстерності : наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 127–131.uk_UA
dc.identifier.issn2075 – 146X (Print)-
dc.identifier.issn2616-6623 (On-line)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17965-
dc.description.abstractВелика емоційна напруженість професійної діяльності педагога, нестандартні підходи до ситуацій, відповідальність і складова професії викладача збільшують ризик формування «емоційного вигорання», який викликає почуття незадоволеності, погіршення настрою, накопичення втоми. Ці фізіологічні показники характеризують напруженість роботи,що призводить до професійних криз, стресів, виснаження, вигорання. Кризовим для професії педагога є зниження ефективності праці викладача, не виконання своїх професійних обов’язків, втрата творчого настрою.uk_UA
dc.description.abstractThe work of teachers is associated with great nervous and mental stress. First of all, it is about the psychological and organizational difficulties: the need to be constantly "in the form", the lack of opportunity to choose students, emotional discharges, excessive contacts during the working day, lack of time, overload, social assessment. During such work day by day, tension can accumulate. Its manifestations are increased irritability, anxiety, muscle clamps in different parts of the body, accelerated palpitations, fatigue. Emotional features of pedagogical activity contribute to the emergence and development of a syndrome of professional burnout. The "burnout" syndrome is a stressful reaction that occurs due to long-term professional stresses of moderate intensity. Teachers work in a rather calm, emotionally intense atmosphere, which requires constant attention and control over interaction in the "teacher-student" system. If the teacher responds adequately, adaptively, he more successfully and efficiently operates and increases his functional activity and confidence, while the disadaptive reactions lead spirally down to "professional burnout." Burning is not just a result of stress, but a consequence of uncontrollable stress. The great emotional tension of the professional activity of the teacher, non-standard approaches to situations, responsibility and component of the teacher's profession increase the risk of forming an "emotional burnout", which causes a sense of dissatisfaction, deterioration of mood, accumulation of fatigue. These physiological indicators characterize the tension of work, which leads to professional crises, stresses, exhaustion, burnout. The crisis for a teacher's profession is to reduce the efficiency of the teacher's work, not to fulfill his professional duties, to lose his creative mood.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленкаuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectемоційне виснаженняuk_UA
dc.subjectемоційне вигоранняuk_UA
dc.subjectнапруженістьuk_UA
dc.subjectвтомаuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectemotional exhaustionuk_UA
dc.subjectemotional burnoutuk_UA
dc.subjecttensionuk_UA
dc.subjectfatigueuk_UA
dc.titleПроблема професійного вигорання педагогічного працівникаuk_UA
dc.title.alternativeThe problem of professional burning of a pedagogical workeruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.23.183223-
dc.subject.udc159.994.4uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра медицини катастроф та військової медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchenko.pdf880,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.