Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17971
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСухоносов, Р. О.-
dc.contributor.authorЛопушняк, Л. Я.-
dc.contributor.authorГаркуша, М. А.-
dc.contributor.authorКарпяк, Т. Ф.-
dc.contributor.authorКуліш, С. А.-
dc.contributor.authorSukhonosov, R. O.-
dc.contributor.authorLopushniak, L. Ya.-
dc.contributor.authorHarkusha, M. A.-
dc.contributor.authorKarpiak, T. F.-
dc.contributor.authorKulish, S. A.-
dc.contributor.authorBoichuk, O. M.-
dc.date.accessioned2022-04-07T13:41:49Z-
dc.date.available2022-04-07T13:41:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСутнісна характеристика педагогічних технологій та особливості їхнього застосування при підготовці майбутніх лікарів / Р. О. Сухоносов, Л. Я. Лопушняк, М. А. Гаркуша [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2021. – Т. 21, вип. 3 (75). – С. 259–266.uk_UA
dc.identifier.issn2077-1096 (print)-
dc.identifier.issn2077-1126 (online)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17971-
dc.description.abstractНайважливішим завданням реформування освіти в Україні є підготовка освіченої, творчої особистості, готової у професійній діяльності забезпечувати потреби суспільства як на національному, так і на міжнародному рівнях. Впровадження у сучасну вищу освіту компетентнісного підходу та формування професійної компетентності майбутніх фахівців є найвищим показником якості отриманої освіти. Суворі вимоги сьогодення вимагають від вищих навчальних закладів досягнення якісно нового рівня подання навчального матеріалу, тому, окрім традиційних, широко використовуються сучасні педагогічні технології. Метою було проаналізувати психолого-педагогічну, методичну літературу та визначити сутнісну характеристику педагогічних технологій. Матеріал та методи дослідження. Аналіз психолого-педагогічної, методичної літератури, матеріалів навчально- методичних конференцій, методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація, педагогічне моделювання, теоретичне прогнозування). Рівень освітнього закладу визначається якістю інноваційних технологій, які в ньому ефективно застосовуються. Для розвитку вищої медичної освіти доцільно впроваджувати та інтегрувати в навчальний процес усі вище проаналізовані педагогічні технології, а ефективність їхнього застосування залежить від взаємодії факторів, які забезпечують педагогічний процес: компетентні викладачі, які на високому рівні володіють педагогічними технологіями та постійно удосконалюють свій професійний рівень; мотивація та достатній рівень базової підготовки майбутніх медичних фахівців; належне організаційне та методичне забезпечення навчального процесу; активне впровадження сучасних педагогічних технологій; ефективне поєднання усіх відомих видів та рівнів педагогічних технологій. Застосування сучасних педагогічних технологій при професійній підготовці майбутніх лікарів сприяє формуванню професійної компетентності у студентів шляхом розвитку навичок самостійної та науково-дослідницької роботи, міжособистісного спілкування, роботи у команді, аналізу та синтезу, креативності, здатності співпрацювати із фахівцями інших спеціальностей, вирішувати проблеми та приймати рішення тощо.uk_UA
dc.description.abstractOne of the most important tasks of education reform in Ukraine is to foster creative individuals prepared to meet the social demands at both the national and international. The introduction of a competence-based approach to modern higher education and the formation of professional competence of future professionals is the best indicator of the quality of education received. Today’s demands for higher education institutions are to reach a qualitatively new level of presentation of educational material, apart from traditional, widely used modern pedagogical technologies. The aim of this study is to analyze the psychological and pedagogical, methodological literature and to identify the essential characteristics of pedagogical technologies. Material and methods. The study implies the analysis of psychological and pedagogical, methodological literature, the materials of educational and methodical conferences, methodological work of the department. To achieve the goal, clarifying the essence and peculiarities of the use of modern pedagogical technologies in the educational process theoretical methods (analysis, synthesis, generalization, comparison, systematization, pedagogical modelling, theoretical prediction) are used. The rank of an educational institution is determined by the quality of the innovative technologies it uses effectively. For the development of higher medical education it is advisable to implement and integrate into the educational process all the above described pedagogical technologies, and the effectiveness of their use depends on the interaction of factors that support the educational process: competent teachers who are highly skilled in pedagogical technologies and constantly improve their professional level; motivation and sufficient level of basic training of future teachers; The main goal of the project is to develop the educational process and to improve the quality of teaching and learning; to actively implement modern educational technologies; to effectively integrate all known types and levels of educational technologies. The use of modern pedagogical technologies in professional training of future physicians contributes to the formation of professional competence of the students by developing the skills of self-study and scientific and investigative work, inter-industry communication, teamwork, analysis and synthesis, creativity, ability to cooperate with specialists of other specialties, to solve problems and make decisions, etc.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectмедицинаuk_UA
dc.subjectеducational technologyuk_UA
dc.subjectteachinguk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjectmedicineuk_UA
dc.titleСутнісна характеристика педагогічних технологій та особливості їхнього застосування при підготовці майбутніх лікарівuk_UA
dc.title.alternativeEssential characteristics of pedagogical technologies and peculiatiries of their application in future doctors training courseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.31718/2077–1096.21.3.259-
dc.subject.udc378.091.33:378.4:61(477)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 21, вип. 3 (75)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suhonosov_Sutnisna_harakteristika.pdf375,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.