Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18023
Назва: Перспективна модель організації дистанційного навчання на кафедрі патофізіології
Автори: Акімов, Олег Євгенович
Назаренко, Світлана Миколаївна
Соловйова, Наталія Веніамінівна
Денисенко, Софія Валеріївна
Костенко, Віталій Олександрович
Дата публікації: 24-бер-2022
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Перспективна модель організації дистанційного навчання на кафедрі патофізіології / О. Є. Акімов, С. М. Назаренко, Н. В. Соловйова, С. В. Денисенко, В. О. Костенко // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Потава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 7–9.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми, що виникли в освітньому процесі на кафедрі патофізіології у зв’язку з необхідністю проводити заняття в дистанційній формі. Автори розробили та обґрунтували перспективну модель дистанційного навчання на кафедрі патофізіології.
The article considers the problems that arose in the educational process at the Department of Pathophysiology in connection with the necessity to conduct classes in distance form. The authors have developed and substantiated a promising model of distance learning at the Department of Pathophysiology.
Ключові слова: дистанційне навчання
освітній процес
патофізіологія
тести
ситуаційні задачі
distance learning
educational process
pathophysiology
tests
situational tasks
УДК: 378.001.1
ISBN: 978-966-182-661-7
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18023
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра патофізіології
Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perspectivna_model_distaciinogo_navchannya_na_kafedri_patofiz.pdf303,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.