Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18066
Title: Опанування сучасних методів діагностики в процесі навчання на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології
Authors: Ананьєва, Майя Миколаївна
Фаустова, Марія Олексіївна
Лобань, Галина Андріївна
Чумак, Юлія Вікторівна
Issue Date: 2022
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Ананьєва М. М. Опанування сучасних методів діагностики в процесі навчання на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / М. М. Ананьєва, М. О. Фаустова, Г. А. Лобань [ та ін. ] // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 11–13.
Abstract: Для підвищення якості знань і пізнавальної активності здобувачів освіти при вивченні складних сучасних методів діагностики слід чітко структурувати матеріал, що вивчається, максимально використовувати візуальні макети, техніки й процедури проведення реакції, пояснювати принципи дії й провідні напрями її використання.
To improve the quality of knowledge and cognitive activity of students during the study of complex modern diagnostic methods, the composition of the material studied should be structured clearly, visual models, techniques and procedures of conducting the reaction should be made maximum use of, principles of operation and main directions of its use should be explained.
Keywords: мікробіологія
сучасні методи
ідентифікація
діагностика
освоєння дисципліни
microbiology
modern methods
diagnostics
identification
mastering the discipline
UDC: 378.001.1
ISBN: 978-966-182-661-7
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18066
Appears in Collections:Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки
Навчально-методичні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
suchasni_metodi.pdf158,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.