Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещенко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorШевченко, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorЖовнір, Марина Миколаївна-
dc.contributor.authorLeshchenko, Tetyana-
dc.contributor.authorShevchenko, Olena-
dc.contributor.authorZhovnir, Maryna-
dc.date.accessioned2022-05-03T06:23:07Z-
dc.date.available2022-05-03T06:23:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛещенко Т. О. Можливості застосування мобільного навчання у практиці викладання української мови як іноземної / Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко, М. М. Жовнір // Open educational e-environment of modern University. – 2022. – № 12. – С. 90–102.uk_UA
dc.identifier.issn2414-0325-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18137-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему формування мовної особистості іноземного здобувача медичної освіти в контексті змін у світовій і вітчизняній освітніх системах. Проаналізовано актуальність і доцільність використання засобів мобільного навчання на заняттях з української мови як іноземної з урахуванням сучасного розвитку суспільства, організаційних і технологічних підстав вишівського курсу української мови як іноземної. Розглядаючи тенденцію переходу користувачів від експлуатації стаціонарних персональних комп’ютерів до мобільних переносних пристроїв (планшетів, смартфонів) і ґрунтуючись на проблемах організації освітнього процесу, висловлено припущення про ефективність і актуальність використання засобів мобільного навчання в процесі викладання української мови як іноземної. На підставі наведеного аналізу відомих визначень терміна «мобільне навчання» запропоновано трактування, за яким мобільні пристрої визначено засобами виконання дидактичних завдань. Проаналізовано потенціал використання засобів мобільного навчання, указано фактори, які ускладнюють їх застосування викладачами. Стисло висвітлено вітчизняний досвід застосування мобільних пристроїв у навчальних цілях. Доведено їхні широкі можливості для передачі інформаційних матеріалів здобувачу освіти, а також контролю всього процесу навчання. Запропоновано варіанти використання засобів мобільного навчання на заняттях з української мови як іноземної: смартфонів для виконання практичних завдань; цільових платформ під час вивчення тем; самостійного опанування мови; для повторення матеріалу в позааудиторний час. Указано переваги використання мобільних пристроїв як зручних і продуктивних інструментів доступу до хмарних сервісів для організації спільної діяльності здобувачів освіти.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the problem of forming a linguistic personality of foreign medical students. The article highlights the problem of forming the language personality of a foreign medical education seeker in the context of changes in the world and domestic educational systems. The authors analyze the relevance and appropriateness of using mobile technologies in Ukrainian language classes as a foreign language, taking into account the modern development of society, organizational and technological foundations of studying the subject «Ukrainian as a Foreign Language». Considering the trend of transition of users from the operation of desktop personal computers to more mobile portable devices (tablets, smartphones) and based on the problems of organizing the educational process, the assumption of the effectiveness and relevance of mobile technology in teaching Ukrainian as a foreign language. Based on the analysis of the existing definitions of the term "mobile learning" the interpretation was offered, in which mobile devices are the means to achieve didactic objectives. The potential of the use of mobile technologies in education is analysed, as well as the factors that complicate their applications by teachers are given. The domestic experience of using mobile devices for educational purposes is considered. The authors argue that there are many opportunities to transfer information materials to the learner. Options for using mobile learning in Ukrainian as a foreign language classes are shown. The article proposes the use of smartphones when performing practical tasks; target platforms in the study of topics; independent language acquisition; when repeating the material in extracurricular time. The advantages of using mobile devices as convenient tools for accessing cloud services to organize joint activities of students are considered.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherOpen educational e-environment of modern Universityuk_UA
dc.subjectінформатизація освітиuk_UA
dc.subjectмобільне навчанняuk_UA
dc.subjectіноземний здобувач вищої освітиuk_UA
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectмедичний університетuk_UA
dc.subjectinformatization of educationuk_UA
dc.subjectmobile learninguk_UA
dc.subjectforeign studentuk_UA
dc.subjectUkrainian as a foreign languageuk_UA
dc.subjectMedical Universityuk_UA
dc.titleМожливості застосування мобільного навчання у практиці викладання української мови як іноземноїuk_UA
dc.title.alternativeThe opportunities of mobile learning in the practice of teaching the ukrainian as a foreign languageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.016:811.161.2243:004uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Leshchenko_Shevchenko_Zhovnir.pdf903,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.