Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18151
Title: | Мультидисциплінарний підхід в опануванні спеціальності «ортодонтія» |
Authors: | Виженко, Євгеній Євгенович Сокологорська-Никіна, Юлія Костянтинівна Галич, Людмила Борисівна Стасюк, Олексій Анатолійович Коробов, Павло Сергійович Гутовська, Ірина Олексіївна |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Полтавський державний медичний університет |
Citation: | Мультидисциплінарний підхід в опануванні спеціальності «ортодонтія» / Є. Є. Виженко, Ю. К. Сокологорська-Никіна, Л. Б. Галич [та ін.] // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.- наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 52–53. |
Abstract: | Представлено досвід кафедри післядипломної освіти лікарів-ортодонтів Полтавського державного медичного університету щодо впровадження мультидисциплінарного підходу до навчального процесу при опануванні слухачами спеціальності «Ортодонтія» для засвоєння нових компетенцій у підготовці лікаря. The article presents the experience of the Postgraduate Education Department of Orthodontists of Poltava State Medical University on the introduction of a multidisciplinary approach to the educational process in mastering student doctors in the specialty "Orthodontics" to learn new competencies in training a doctor |
Keywords: | лікар-ортодонт мультидисциплінарний підхід логопедія післядипломна освіта зубощелепна аномалія orthodontist multidisciplinary approach speech therapy postgraduate education malocclusion |
UDC: | 378.001.1 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18151 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра післядипломної освіти лікарів-ортодонтів Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Multidischiplinarny_pidxid.pdf | 77,37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.