Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18210
Title: Шляхи підвищення ефективності викладання фтизіатрії в сучасних умовах
Other Titles: Ways to increase the effectiveness of teaching tuberculosis in modern conditions
Authors: Філатова, Олена Вікторівна
Filatova, O. V.
Issue Date: 2022
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Філатова О. В. Шляхи підвищення ефективності викладання фтизіатрії в сучасних умовах // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 302–303.
Abstract: Детально розглядаються шляхи підвищення ефективності викладання фтизіатрії в сучасних умовах. Успіх навчально-методичного процесу в закладі вищої освіти насамперед залежить від підходу до викладання дисциплін. Він має бути всебічним, комплексним, із застосуванням у освітньому процесі традиційних і сучасних технологій, та насамперед індивідуальним, із функціональним, практично-професійним, науковим і виховним аспектами.
Ways to increase the effectiveness of teaching tuberculosis in modern conditions are considered in detail. The success of the educational and methodological process in a higher education institution primarily depends on the approach to teaching disciplines. It should be comprehensive, comprehensive, with the use of traditional and modern technologies in the educational process, and above all individual, with functional, practical, professional, scientific and educational aspects.
Keywords: медична освіта
фтизіатрія
навчально-методичний процес
хіміорезистентний туберкульоз
medical education
tuberculosis
educational and methodical process
chemoresistant tuberculosis.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18210
Appears in Collections:Наукові праці
Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ways to increase_the_effectiveness.pdf290,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.