Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18246
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вонсович, Лідія Пантелеймонівна | - |
dc.contributor.author | Вонсович, Юлія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Вонсович, Лидия Пантелеймоновна | - |
dc.contributor.author | Вонсович, Юлия Владимировна | - |
dc.contributor.author | Vonsovych, L. P. | - |
dc.contributor.author | Vonsovych, Y. V. | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-11T12:06:16Z | - |
dc.date.available | 2022-05-11T12:06:16Z | - |
dc.date.issued | 2022-03-23 | - |
dc.identifier.citation | Вонсович Л. П. Підвищення пізнавальної активності студентів через упровадження елементів особистісно-зорієнтованого навчання / Л. П. Вонсович, Ю. В. Вонсович // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.- наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 60–61. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18246 | - |
dc.description.abstract | Обґрунтовано необхідність упровадження в освітній процес елементів особистісно-зорієнтованого навчання для підвищення рівня пізнавальної активності студентів і професійної підготовки фахівця, здатного до самоосвіти. Представлений досвід упровадження методик навчання, що сприяють формуванню життєвих компетентностей і лідерських якостей здобувачів освіти. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article substantiates the need to introduce elements of personality-oriented learning into the educational process. It will help increase the level of cognitive activity of students and the professional training of a specialist who is capable of self-education. The article deals with the experience of implementing teaching methods that contribute to the formation of life competencies and leadership qualities of students presented. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський державний медичний університет | uk_UA |
dc.subject | формування особистості | uk_UA |
dc.subject | особистісно-зорієнтоване навчання | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | міжособистісні навички | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.subject | personality formation | uk_UA |
dc.subject | teaching methodologies | uk_UA |
dc.subject | personality-oriented learning | uk_UA |
dc.subject | interpersonal skills | uk_UA |
dc.subject | the competence approach | uk_UA |
dc.title | Підвищення пізнавальної активності студентів через упровадження елементів особистісно-зорієнтованого навчання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vonsovich.pdf | 6,12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.