Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18269
Назва: Формування soft skills в освітньому процесі вищої медичної школи
Автори: Боровик, К. М.
Риндіна, Н. Г.
Шапаренко, О. В.
Єрмак, О. С.
Іващенко, Р. О.
Романюк, М. Г.
Дата публікації: 2021
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Формування soft skills в освітньому процесі вищої медичної школи / К. М. Боровик, Н. Г. Риндіна, О. В. Шапаренко [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 36–39.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається значення формування м’яких навичок (soft skills) протягом освітнього процесу в вищій медичній школі. Представлені соціально комунікативні, загальнокультурні компетенції, що дозволяють ефективно і гармонійно взаємодіяти з людьми в професійній діяльності. Продемонстрована роль викладача закладу вищої освіти в розвитку soft skills.
The article discusses the importance of soft skills formation in the educational process of higher medical school. There are presented social, communicative, general cultural competencies that contribute to effective and harmoniously interaction with people in professional activities. It’s demonstrated the role of a teacher in a higher educational institution in the development of soft skills.
Ключові слова: soft skills
здобувачі вищої освіти
викладач
soft skills
applicants for higher education
teacher
УДК: 378.147.091.3:61
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18269
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannia_soft_skills.pdf954,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.