Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДюрба, Д. В.-
dc.date.accessioned2022-05-18T13:08:40Z-
dc.date.available2022-05-18T13:08:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДюрба Д. В. Особливості реалізації ініціаційного мономіфу в романі Дж. Керуака «Бродяги Дхарми» / Д. В. Дюрба // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 115–119.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18308-
dc.description.abstractДж. Кемпбелл у монографії «Герой із тисячею облич» (1949) проаналізував міфи народів світу і, спираючись на теорію психоаналізу, ввів поняття універсальної історії, вічного сюжету, який назвав «мономіф подорожі». На думку вченого, перед тим, як міф дійде до кульмінаційної стадії, а герой здобуде власне статус героя, він має пройти через ряд випробувань. Схематично сюжет цього мономіфа зображений так: усамітнення героя – його ініціація – повернення героя. В романі Джека Керуака «Бродяги Дхарми» мономіф подорожі реалізується особливим чином, адже певні його етапи в романі пропущено, певні – прописано детальніше за інші, а певні етапи взагалі повторюються декілька разів. Мономіф подорожі є важливим складовим елементом американського світу, а ідея обраності, що полягає у підкоренні та ушляхетнюванні простору, є суттєвою рисою американської літератури, що базується на концепції фронтиру і як географічної, і як ментальної категорії та полягає у прагненні постійного його пересування вперед.uk_UA
dc.description.abstractIn his monograph The Hero with a Thousand Faces (1949), J. Campbell analyzed the world peoples` myths and, based on the theory of psychoanalysis, introduced the concept of universal history, the eternal plot, which he called the “journey monomyth". According to the scientist, before the myth reaches its culminating stage, and the character acquires the status of a hero, he must go through a series of tests. Schematically, the plot of this monomyth is depicted as follows: the solitude of the hero - his initiation - the return of the hero. In Jack Kerouac's novel The Dharma Tramp, the journey monomyth is recreated in a special way, because some of its stages in the novel are omitted, some are spelled out in more detail than others, and certain stages are generally repeated several times. The journey monomyth is an important component of the American world perception, and the idea of election, which is to conquer and ennoble the world, is an essential feature of American literature based on the concept of the front as a geographical and mental category and seeks to constantly move forward. In our opinion, despite the fact that the structure of the hero's journey more or less coincides in all myths, in art there are often numerous deviations from the general scheme, changing accents, avoiding some journey stages and expanding other ones, which contain important information.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectКеруакuk_UA
dc.subject«Бродяги Дхарми»,uk_UA
dc.subjectмономіфuk_UA
dc.subjectмономіф подорожіuk_UA
dc.subjectєдиний міфuk_UA
dc.subjectініціаціяuk_UA
dc.subjectшлях герояuk_UA
dc.subjectвипробовування герояuk_UA
dc.subjectKerouacuk_UA
dc.subject“The Dharma Bums”uk_UA
dc.subjecthero's journeyuk_UA
dc.subjectthe monomythuk_UA
dc.titleОсобливості реалізації ініціаційного мономіфу в романі Дж. Керуака «Бродяги Дхарми»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diurba_Osoblyvosti_realizatsii.pdf577,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.