Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18316
Назва: Методи фасилітації, застосування їх на практиці навчання латинської мови та медичної термінології у вищій школі, при змішаному навчанні
Автори: Гуцол, М. І.
Дата публікації: 2021
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Гуцол М. І. Методи фасилітації, застосування їх на практиці навчання латинської мови та медичної термінології у вищій школі, при змішаному навчанні / М. І. Гуцол // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 138–141.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми змішаного навчання, яке поєднує професійну підготовку і особистісний розвиток індивідуальності майбутніх медиків. Фасилітація — це інструмент, який допомагає полегшити процес спільного прийняття рішення. Особливо корисним інструмент стає під час онлайн навчання і є дієвою продуктивною технологією в управлінні педагогічними методами у вищій школі. Її основний зміст вкладається у положення-висловлювання фасилітатора. Викладач-фасилітатор перетворює процес комунікації у зручний і легкий для всіх її учасників, допомагає групі зрозуміти загальну мету й підтримує позитивну групову динаміку для досягнення цієї мети у процесі дискусії, не захищаючи при цьому жодну з позицій.
The paper deals with the problem of “the developing education” which unites professional preparation and psychological formation of future doctors. Facilitation is a tool that helps facilitate the joint decision-making process. The tool becomes especially useful during online learning and is an effective productive technology in the management of pedagogical methods in high school. Its main content is embedded in the position-statement of the facilitator. The facilitator makes the communication process convenient and easy for all participants, helps the group to understand the overall goal and maintains positive group dynamics to achieve this goal in the discussion process, without defending any of the positions.
Ключові слова: змішане навчання
фасилітація
викладач-фасилітатор
комунікація
педагогічні технології
пізнавальні методи
групові форми роботи
facilitation
teacher-facilitator
communication
pedagogical technologies
cognitive methods
group forms of work
УДК: 371.315
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18316
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hutsol_Metody_fasylitatsii.pdf799,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.