Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18319
Назва: Зовнішня акредитація освітньо-професійних програм у системі оцінки якості діяльності закладів вищої освіти
Автори: Ждан, Вячеслав Миколайович
Дворник, Валентин Миколайович
Аветіков, Давид Соломонович
Бєляєва, Олена Миколаївна
Дата публікації: 2022
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Зовнішня акредитація освітньо-професійних програм у системі оцінки якості діяльності закладів вищої освіти / В. М. Ждан, В. М. Дворник, Д. С.Аветіков, О. М. Бєляєва // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 3–5.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанням акредитації освітньо-професійних програм. Зазначається, що проведення зовнішньої акредитації освітньо-професійних програм незалежним органом - НАЗЯВО, є однією з головних інновацій,які уможливили відхід від застарілих поглядів на вищу освіту, кроком до адаптування національних освітніх практик до європейських і світових стандартів, інтеріоризації вітчизняною академічною спільнотою ціннісного виміру освіти, що нині розглядається як надання освітніх послуг, які задовольняють запити широкого кола стейкголдерів. На прикладі освітньо-професійної програми Стоматологія, яка реалізується в Полтавському державному медичному університеті, продемонстровано, що зовнішня акредитація - дієвий і прозорий механізм евалюації якості освітньої діяльності.
The article is devoted to the issues of accreditation of academic and professional programs. It has been noted that conducting external accreditation of academic and professional programs by an independent body - NAQA, is one of the main innovations that allowed us to move away from outdated views on higher education, taking a step towards adapting national educational practices to European and world standards, internalization of the value dimension of education by the domestic academic community, which is now seen as providing educational services that meet the needs of a wide range of stakeholders. Based on the example of the academic and professional program «Dentistry», which is implemented at Poltava State Medical University, it has been demonstrated that external accreditation is an effective and transparent mechanism for evaluating the quality of educational activities.
Ключові слова: освітньо-професійна програма
стоматологія
освітня діяльність
якість
стек- голдери
опитування
евалюація
academic and professional program
dentistry
educational activity,
quality
evaluation,
stockholders
surveys
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18319
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zovnishnya_akreditaciya.pdf85,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.