Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18320
Title: | Сучасні тренди розвитку освіти: реалії й перспективи |
Authors: | Амосова, Людмила Іванівна Андріянова, Ольга Юріївна Солошенко, Юлія Іванівна Уласевич, Лариса Павлівна Павленкова, Оксана Сергіївна Амосова, Людмила Ивановна Андриянова, Ольга Юрьевна Солошенко, Юлия Ивановна Уласевич, Лариса Павловна Павленкова, Оксана Сергеевна Amosova, L. I. Andriyanova, O. Yu. Soloshenko, Yu. I. Ulasevych, L. P. Pavlenkova, O. S. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Полтавський державний медичний університет |
Citation: | Сучасні тренди розвитку освіти: реалії й перспективи / Л. І. Амосова, О. Ю. Андріянова, Ю. І. Солошенко, Л. П. Уласевич, О. С. Павленкова // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 9–11. |
Abstract: | Висвітлено пріоритетні напрями цифрової трансформації освіти в Україні з урахуванням сучасних світових
освітніх трендів задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці нового покоління висококваліфікованих
фахівців. The article considers the priority areas for the direction of digital transformation of education in Ukraine, taking into account current global educational trends in order to achieve the level of international standards and promote the training of a new generation of highly qualified professionals. |
Keywords: | онлайн-освіта цифрова трансформація освіти цифровізація освітні тренди online education educational trends digital transformation of education digitalization |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18320 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Suchasni_trendi_rozvitku.pdf | 83,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.