Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18336
Назва: Застосування інтерактивних видів взаємодії студентів на заняттях у ЗВО
Автори: Коноваленко, Т. В.
Дата публікації: 2021
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Коноваленко Т. В. Застосування інтерактивних видів взаємодії студентів на заняттях у ЗВО / Т. В. Коноваленко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 169–175.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються питання щодо можливостей створення інтерактивного освітнього середовища, центрованого на студентові. Наводяться приклади університетського позитивного досвіду щодо впливу проектної діяльності на трансформацію змісту і структури освітнього процесу. Розглядаються можливості посилення інтерактивності, які створюються в рамках глобальної системи управління закладом вищої освіти та локальної активності учасників освітнього процесу. Описано вплив проєктів «Шкільний учитель нового покоління», «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність», “Higher Education Teaching Excellence”, тренінгу для викладачів від громадської організації «Прогресильні» на посилення студентоцентрованості та інтерактивності освітнього процесу в Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького. Деталізовано подається перелік інтерактивних видів взаємодії студентів на заняттях та описано окремі приклади застосування в умовах оффлайн і дистанційного навчання.
The article reveals the issues of creating student-centered interactive educational environment opportunities. There are the examples of the university positive experience of project activity influence on the transformation of content and structure of educational process. The possibilities for strengthening interactivity, used within the global system of university management and local activity of educational process participants are considered. The projects’ “New Generation School Teacher”, “Learn to Discern: Information and Media Literacy”, “Higher Education Teaching Excellence”, Training for Trainers by non-governmental organization “Progresylni” impact on strengthening of student-centredness and interactivity of educational process in Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University is described. The detailed list of communicative modes of students’ interaction in classes is presented and some examples of their use in the conditions of offline and distant learning are given.
Ключові слова: Інтерактивне освітнє середовище
студентоцентрований освітній процес
усне вербальне спілкування, взаємодія учасників освітнього процесу, трансформація змісту і структури освітнього процесу, інтерактивне навчання
взаємодія учасників освітнього процесу
трансформація змісту і структури освітнього процесу
інтерактивне навчання
Interactive educational environment
student-centred educational process
oral verbal communication
interactive learning
interaction of participants in educational process, transformation of content and structure of educational process
УДК: 378.018.43.064
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18336
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konovalenko_Zastosuvannia_interaktyvnykh.pdf587,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.