Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоноваленко, Т. В.-
dc.date.accessioned2022-05-23T09:07:19Z-
dc.date.available2022-05-23T09:07:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКоноваленко Т. В. Застосування інтерактивних видів взаємодії студентів на заняттях у ЗВО / Т. В. Коноваленко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 169–175.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18336-
dc.description.abstractУ статті розкриваються питання щодо можливостей створення інтерактивного освітнього середовища, центрованого на студентові. Наводяться приклади університетського позитивного досвіду щодо впливу проектної діяльності на трансформацію змісту і структури освітнього процесу. Розглядаються можливості посилення інтерактивності, які створюються в рамках глобальної системи управління закладом вищої освіти та локальної активності учасників освітнього процесу. Описано вплив проєктів «Шкільний учитель нового покоління», «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність», “Higher Education Teaching Excellence”, тренінгу для викладачів від громадської організації «Прогресильні» на посилення студентоцентрованості та інтерактивності освітнього процесу в Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького. Деталізовано подається перелік інтерактивних видів взаємодії студентів на заняттях та описано окремі приклади застосування в умовах оффлайн і дистанційного навчання.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the issues of creating student-centered interactive educational environment opportunities. There are the examples of the university positive experience of project activity influence on the transformation of content and structure of educational process. The possibilities for strengthening interactivity, used within the global system of university management and local activity of educational process participants are considered. The projects’ “New Generation School Teacher”, “Learn to Discern: Information and Media Literacy”, “Higher Education Teaching Excellence”, Training for Trainers by non-governmental organization “Progresylni” impact on strengthening of student-centredness and interactivity of educational process in Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University is described. The detailed list of communicative modes of students’ interaction in classes is presented and some examples of their use in the conditions of offline and distant learning are given.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectІнтерактивне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectстудентоцентрований освітній процесuk_UA
dc.subjectусне вербальне спілкування, взаємодія учасників освітнього процесу, трансформація змісту і структури освітнього процесу, інтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectвзаємодія учасників освітнього процесуuk_UA
dc.subjectтрансформація змісту і структури освітнього процесуuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectInteractive educational environmentuk_UA
dc.subjectstudent-centred educational processuk_UA
dc.subjectoral verbal communicationuk_UA
dc.subjectinteractive learninguk_UA
dc.subjectinteraction of participants in educational process, transformation of content and structure of educational processuk_UA
dc.titleЗастосування інтерактивних видів взаємодії студентів на заняттях у ЗВОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.018.43.064uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konovalenko_Zastosuvannia_interaktyvnykh.pdf587,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.