Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКохан, Д. М.-
dc.contributor.authorСкорбач, Т. В.-
dc.date.accessioned2022-05-23T09:09:12Z-
dc.date.available2022-05-23T09:09:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКохан Д. М. Види, форми й методи контролю в сучасному медичному закладі освіти / Д. М. Кохан, Т. В. Скорбач // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 188–190.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18339-
dc.description.abstractУ дослідженні розглядаються питання щодо видів, форм й методів контролю навчальних досягнень здобувачів у сучасному медичному закладі освіти. Проаналізовано тлумачення науковцями поняття «контроль». Охарактеризовано найпоширеніші помилки молодих викладачів у процесі оцінювання навчальної діяльності здобувачів, а саме: великодушність, екстраполяція, ореол, контраст, центризм.uk_UA
dc.description.abstractThe study addresses the types, forms and methods of monitoring the academic achievements of applicants in a modern medical institution. The definition of the concept of "control" by scientists is analyzed. The most common mistakes of young teachers in the process of evaluating the educational activities of applicants are described, namely: generosity, extrapolation, halo, contrast, centrism.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectтрадиційні методиuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectмайбутні лікаріuk_UA
dc.subjectнавчальні досягненняuk_UA
dc.subjectcontroluk_UA
dc.subjectassessmentuk_UA
dc.subjecttraditional methodsuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjecteducational achievementsuk_UA
dc.subjectfuture doctorsuk_UA
dc.titleВиди, форми й методи контролю в сучасному медичному закладі освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.141.5uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kokhan_Vydy_formy.pdf558,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.