Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18362
Назва: | Шляхи покращення якості навчання на клінічній кафедрі медичного університету під час пандемії |
Інші назви: | Ways to improve the quality of education at the clinical department of the medical university during the pandemic |
Автори: | Лєсний, В. В. Лєсна, А. С. |
Дата публікації: | 2021 |
Видавець: | Полтавський державний медичний університет |
Бібліографічний опис: | Лєсний В. В. Шляхи покращення якості навчання на клінічній кафедрі медичного університету під час пандемії / В. В. Лєсний, А. С. Лєсна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 207–209. |
Короткий огляд (реферат): | Метою даної роботи було проаналізувати якість вивчення практичних навичок за допомогою сучасних хірургічних симуляторів у малих академічних студентських групах. За для забезпечення протиепідемічних заходів студенти були поділені на малі академічні групи, розташування у “операційному залі” з умовою 1 особа на 10 м2, при нормальній температурі тіла здобувачів освіти. За допомогою box-лапароскопічного симулятора студент знайомиться з лапароскопічним інструментарієм. Заняття в малих групах дозволяє засвоїти маніпуляцію накладання ендоскопічного кишкового шва за 3,0±0,5 хвилин, після чого контрольне тестування студенти вирішують з результатом 90±10%. За допомогою LAP Mentor-ендоскопічного симулятора студенти виконують оперативні втручання, що відбувається в умовах реалістичного тактильного зворотнього зв'язку, реалістичної візуалізації патологічнозмінених органів. Контрольне тестування студенти проходили в найкоротші терміни з 100% результатом. The purpose of this work was to analyze the quality of learning practical skills with using modern surgical simulators in small academic student groups. To ensure anti-epidemic measures, students were divided into small academic groups, located in the "operating room" with the condition of 1 person per 10 m2, at normal body temperature of the students. Through the box-laparoscopic simulator, the student gets acquainted with the laparoscopic instrumentation. Lesson in small groups allows you to master the manipulation of the imposition of an endoscopic intestinal suture in 3.0 ± 0.5 minutes, after which the students solve the control testing with a result of 90 ± 10%. With the help of the LAP Mentor-endoscopic simulator, students perform surgical interventions in conditions of realistic tactile feedback, realistic visualization of pathologically altered organs. The students passed control testing in the shortest possible time with a 100% result. |
Ключові слова: | практичні навички з хірургії симуляційне навчання practical skills in surgery simulation training |
УДК: | 378.241 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18362 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Liesnyi_Shliakhy_pokrashchennia.pdf | 558,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.