Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18363
Назва: Використання кіно та телесеріалів як інструмент підвищення мотивації до вивчення латинської мови
Автори: Литовська, О. В.
Дата публікації: 2021
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Литовська О. В. Використання кіно та телесеріалів як інструмент підвищення мотивації до вивчення латинської мови / О. В. Литовська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 214–218.
Короткий огляд (реферат): Використання відеоматеріалів постає дієвим інструментом при вивченні іноземних мов, перш за все з метою розвитку комунікативної компетентності. Перед викладачем латинської мови стоїть завдання активізувати мотивацію до її вивчення та підібрати приклади функціонування латини у професійному та повсякденному дискурсі. Загальне зростання інтересу медіа до латини знаходить відбиття і у кіно та телебаченні: спостерігаємо використання латини на різних рівнях (від назв творів до мови персонажів). У роботі запропоновано огляд вживання латини у сучасному кіно й на телебаченні та представлено можливі вектори використання цього явища у роботі із здобувачами освіти
The use of video materials is an effective tool in teaching foreign languages, primarily with the aim of developing communicative competence. The Latin language teacher is faced with the task to develop motivation for learning it and to select examples of the Latin language usage in everyday and professional discourse. The general increase of the interest to Latin in media is reflected in film and television: we observe the use of the Latin language at different levels (from the titles to the speech of characters). The paper provides an overview of the use of the Latin language in modern cinema and television, as well as possible vectors for the use of this phenomenon in work with students.
Ключові слова: латинська мова
відеоматеріали
комунікативна компетентність
«жива латина»
мотивація
кино
телебачення
Latin language
video materials
communicative competence
"living Latin"
motivation
cinema
television
УДК: 378.016:811.124:37.147.091.33–028.22
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18363
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lytovska_Vykorystannia_kino.pdf577,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.