Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18363
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовська, О. В.-
dc.date.accessioned2022-05-24T11:13:58Z-
dc.date.available2022-05-24T11:13:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛитовська О. В. Використання кіно та телесеріалів як інструмент підвищення мотивації до вивчення латинської мови / О. В. Литовська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 214–218.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18363-
dc.description.abstractВикористання відеоматеріалів постає дієвим інструментом при вивченні іноземних мов, перш за все з метою розвитку комунікативної компетентності. Перед викладачем латинської мови стоїть завдання активізувати мотивацію до її вивчення та підібрати приклади функціонування латини у професійному та повсякденному дискурсі. Загальне зростання інтересу медіа до латини знаходить відбиття і у кіно та телебаченні: спостерігаємо використання латини на різних рівнях (від назв творів до мови персонажів). У роботі запропоновано огляд вживання латини у сучасному кіно й на телебаченні та представлено можливі вектори використання цього явища у роботі із здобувачами освітиuk_UA
dc.description.abstractThe use of video materials is an effective tool in teaching foreign languages, primarily with the aim of developing communicative competence. The Latin language teacher is faced with the task to develop motivation for learning it and to select examples of the Latin language usage in everyday and professional discourse. The general increase of the interest to Latin in media is reflected in film and television: we observe the use of the Latin language at different levels (from the titles to the speech of characters). The paper provides an overview of the use of the Latin language in modern cinema and television, as well as possible vectors for the use of this phenomenon in work with students.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectлатинська моваuk_UA
dc.subjectвідеоматеріалиuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subject«жива латина»uk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectкиноuk_UA
dc.subjectтелебаченняuk_UA
dc.subjectLatin languageuk_UA
dc.subjectvideo materialsuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subject"living Latin"uk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectcinemauk_UA
dc.subjecttelevisionuk_UA
dc.titleВикористання кіно та телесеріалів як інструмент підвищення мотивації до вивчення латинської мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.016:811.124:37.147.091.33–028.22uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lytovska_Vykorystannia_kino.pdf577,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.