Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18368
Title: Перспективні напрями, здобутки й сучасні тренди розвитку медичної освіти на кафедрі пропедевтики ортопедичної стоматології
Authors: Оджубейська, Ольга Дмитрівна
Кіндій, Дмитро Данилович
Король, Дмитро Михайлович
Рамусь, Михайло Олександрович
Issue Date: Mar-2022
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Перспективні напрями, здобутки й сучасні тренди розвитку медичної освіти на кафедрі пропедевтики ортопедичної стоматології / О. Д. Оджубейська, Д. Д. Кіндій, Д. М. Король, М. О. Рамусь // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 221–222.
Abstract: Висвітлено перспективні напрями розв'язання актуальних проблем сучасної вищої медичної освіти в Україні, особливості теоретичної та практичної підготовки здобувачів освіти з урахуванням сучасних вимог і умов навчання, методи її ефективної організації як невід'ємної складової в системі освіти майбутніх лікарів.
This article presents promising areas for solving actual problems of modern higher medical education in Ukraine, especially theoretical and practical training of students with regard to modern requirements and conditions of education, methods for its effective organization as an integral part in the educational system of future doctors
Keywords: інформаційні технології
інноваційні технології
дистанційне навчання
самостійна робота
information technologies
independent work
innovative technologies
distance learning
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18368
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра пропедевтики ортопедичної стоматології
Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
perspektyvni_napryamy_zdobutky.pdf467,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.