Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18370
Назва: | Міждисциплінарні завдання як базис розвитку пізнавальної активності студентів при вивченні клінічної фармакології |
Автори: | Моісєєва, Наталія Віталіївна Островська, Галина Юріївна Вахненко, Андрій Вікторович |
Дата публікації: | 2022 |
Видавець: | Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки |
Бібліографічний опис: | Моісєєва Н. В. Міждисциплінарні завдання як базис розвитку пізнавальної активності студентів при вивченні клінічної фармакології / Н. В. Моісєєва, Г. Ю. Островська, А. В. Вахненко // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 200–202. |
Короткий огляд (реферат): | Для ефективної підготовки майбутніх висококваліфікованих лікарів необхідне застосування в освітньому процесі методики засвоєння міждисциплінарних завдань як засобу розвитку пізнавальної активності студентів у процесі вивчення клінічної фармакології. For effective training of future highly qualified doctors it is necessary to use in the educational process the method of mastering interdisciplinary tasks as a means of developing cognitive activity of students in the study of clinical pharmacology |
Ключові слова: | міждисциплінарні задачі пізнавальна активність interdisciplinary tasks cognitive activity |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18370 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фармакології, клінічної фармакології та фармації Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Moiseeva_N.V.pdf | 5,96 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.