Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18370
Назва: Міждисциплінарні завдання як базис розвитку пізнавальної активності студентів при вивченні клінічної фармакології
Автори: Моісєєва, Наталія Віталіївна
Островська, Галина Юріївна
Вахненко, Андрій Вікторович
Дата публікації: 2022
Видавець: Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки
Бібліографічний опис: Моісєєва Н. В. Міждисциплінарні завдання як базис розвитку пізнавальної активності студентів при вивченні клінічної фармакології / Н. В. Моісєєва, Г. Ю. Островська, А. В. Вахненко // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 200–202.
Короткий огляд (реферат): Для ефективної підготовки майбутніх висококваліфікованих лікарів необхідне застосування в освітньому процесі методики засвоєння міждисциплінарних завдань як засобу розвитку пізнавальної активності студентів у процесі вивчення клінічної фармакології.
For effective training of future highly qualified doctors it is necessary to use in the educational process the method of mastering interdisciplinary tasks as a means of developing cognitive activity of students in the study of clinical pharmacology
Ключові слова: міждисциплінарні задачі
пізнавальна активність
interdisciplinary tasks
cognitive activity
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18370
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фармакології, клінічної фармакології та фармації
Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moiseeva_N.V.pdf5,96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.