Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18379
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНекрашевич, Т. В.-
dc.date.accessioned2022-05-25T11:05:18Z-
dc.date.available2022-05-25T11:05:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНекрашевич Т. В. Аспектуальність персоналізації освітнього процесу у вищій школі / Т. В. Некрашевич // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 236–238.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18379-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу педагогічних аспектів поняття «персоналізація» та його складових. Охарактеризовано передумови ефективної організації персоналізованого освітнього процесу у вищій школі. Зазначено, що на сучасному етапі розвитку освіти формування персоналізація навчання реалізується на основі компетентністного підходу. Персоналізований підхід слід розглядати характеристики особистості тієї спеціальності, яку вона обрала. Становлення та формування професійних умінь і навичок майбутніх фахівців ґрунтується на психолого-педагогічних засадах навчання. Визначено, що основними передумовами та компонентами персоналізації освітнього процесу є розробки технологій діагностування суб’єкта, демократизація стосунків між викладачами та студентами, персоналізація змісту навчального процесу, зворотного зв’язку та навчального середовища. Персоналізація навчання залежить від розвиненої професійної самосвідомості викладача і втілюється в практиці професійно-педагогічного співробітництва зі студентами в освітньому процесі закладу вищої освіти.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of pedagogical aspects of the concept of "personalization" and its components. Prerequisites for effective organization of personalized educational process in higher education are described. It is noted that at the present stage of development of education formation personalization of training is realized on the basis of the competence approach. A personalized approach should consider the personality characteristics of the specialty she has chosen. Formation and formation of professional skills and abilities of future specialists is based on psychological and pedagogical principles of education. It is determined that the main prerequisites and components of personalization of the educational process are the development of technologies for diagnosing the subject, democratization of relations between teachers and students, personalization of the content of the educational process, feedback and learning environment. The personalization of education depends on the developed professional self-consciousness of the teacher and is embodied in the practice of professional and pedagogical cooperation with students in the educational process of higher education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectперсоналізаціяuk_UA
dc.subjectметодологічні підходи навчанняuk_UA
dc.subjectдіалогічністьuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічне співробітництвоuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectpersonalizationuk_UA
dc.subjectmethodological approaches to teachinguk_UA
dc.subjectdialogicityuk_UA
dc.subjectprofessional and pedagogical cooperationuk_UA
dc.titleАспектуальність персоналізації освітнього процесу у вищій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.011.3–051:37uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nekrashevych_Aspektualnist_personalizatsii.pdf559,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.