Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18383
Назва: Емоційний інтелект як провідна парадигма при соціалізації студентів-іноземців медичного профілю в ракурсі сучасних трендів медичної освіти в Україні
Автори: Буря, Лілія Володимирівна
Саргош, Оксана Дмитрівна
Філатова, Валентина Луківна
Четверикова, Оксана Петрівна
Комишан, Ірина Вадимівна
Катрушов, Олександр Васильович
Дата публікації: 2022
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Емоційний інтелект як провідна парадигма при соціалізації студентів-іноземців медичного профілю в ракурсі сучасних трендів медичної освіти в Україні / Л. В. Буря, О. Д. Саргош, В. Л. Філатова [та ін.] // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 40–43.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються динаміка освітянської міграції й роль емоційного інтелекту в процесах адаптації й соціалізації студентів-мігрантів в умовах освітянського простору українського суспільства.
The article considers the dynamics of educational migration and the role of emotional intelligence in the processes of adaptation and socialization o f migrant students in the educational space of Ukrainian society.
Ключові слова: студенти-мігранти
адаптація в суспільстві
міграція з метою отримання освіти
емоційний інтелект
migrant students
adaptation in society
migration for the purpose of education
emotional intelligence
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18383
Розташовується у зібраннях:Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Byrya_Emociyniy_intelekt.pdf96,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.