Перспективи кейс-методу в поглибленні компетентності студентів при вивченні фармакології

Ескіз недоступний

Дата

2022

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський державний медичний університет

Анотація

Розглянуто історію й сутність кейс-методу навчання. Показано його можливості у викладанні фармакології студентам-медикам, які сприяють поглибленню компетентності й соціалізації.
The history and essence of the case-study method are considered. Its possibilities in teaching Pharmacology to medical students, which contribute to increasing competence and socialization, are shown.

Опис

Ключові слова

кейс-метод, фармакологія, компетентність, case-study method, Pharmacology, competence

Бібліографічний опис

Перспективи кейс-методу в поглибленні компетентності студентів при вивченні фармакології / О. М. Важнича, Н. О. Власенко, Н. М. Дев’яткіна [та ін.] // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 44–45.