Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18428
Назва: Методичні засади викладання медичної хімії на терені формування «клінічного мислення» майбутніх лікарів
Автори: Сирова, Г. О.
Завада, О. О.
Петюніна, В. М.
Макаров, В. О.
Чаленко, Н. М.
Тішакова, Т. С.
Левашова, О. Л.
Дата публікації: 2021
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Методичні засади викладання медичної хімії на терені формування «клінічного мислення» майбутніх лікарів / Г. О. Сирова, О. О. Завада, В. М. Петюніна [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 275–278.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження став аналіз наукових публікацій, які описують різноманітні методологічні підходи формування «клінічного мислення» у студентів-медиків під час викладання фундаментальних дисциплін: таких, як медична хімія. В статті розглянуто основні методичні засади викладання медичної хімії на терені формування «клінічного мислення» майбутніх лікарів. Визначено, що сьогодні медична освіта вимагає якісного нового підходу до навчального процесу з метою використання різних методологічних підходів для формування «клінічного мислення» у студентів-медиків з перших років навчання в медичному університеті.
The aim of the study was to analyze scientific publications describing various methodological approaches to the formation of "clinical thinking" in medical students when teaching fundamental disciplines such as medical chemistry. The article discusses the main methodological foundations of teaching medicinal chemistry in the territory of the formation of "clinical thinking" of future doctors. It has been determined that today medical education requires a new approach to the educational process in order to use various methodological approaches for the formation of "clinical thinking" in medical students from the first years of study at a medical university.
Ключові слова: студентський колектив
професійна компетентність
здобувач вищої освіти
мотивація
комунікація
клінічне мислення
student body
professional competence
applicant for higher education
motivation
communication
clinical thinking
УДК: 378.147.091.016:61:54
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18428
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metodychni_zasady_vykladannia.pdf645,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.