Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСирова, Г. О.-
dc.contributor.authorЗавада, О. О.-
dc.contributor.authorПетюніна, В. М.-
dc.contributor.authorМакаров, В. О.-
dc.contributor.authorЧаленко, Н. М.-
dc.contributor.authorТішакова, Т. С.-
dc.contributor.authorЛевашова, О. Л.-
dc.date.accessioned2022-05-27T07:46:00Z-
dc.date.available2022-05-27T07:46:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМетодичні засади викладання медичної хімії на терені формування «клінічного мислення» майбутніх лікарів / Г. О. Сирова, О. О. Завада, В. М. Петюніна [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 275–278.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18428-
dc.description.abstractМетою дослідження став аналіз наукових публікацій, які описують різноманітні методологічні підходи формування «клінічного мислення» у студентів-медиків під час викладання фундаментальних дисциплін: таких, як медична хімія. В статті розглянуто основні методичні засади викладання медичної хімії на терені формування «клінічного мислення» майбутніх лікарів. Визначено, що сьогодні медична освіта вимагає якісного нового підходу до навчального процесу з метою використання різних методологічних підходів для формування «клінічного мислення» у студентів-медиків з перших років навчання в медичному університеті.uk_UA
dc.description.abstractThe aim of the study was to analyze scientific publications describing various methodological approaches to the formation of "clinical thinking" in medical students when teaching fundamental disciplines such as medical chemistry. The article discusses the main methodological foundations of teaching medicinal chemistry in the territory of the formation of "clinical thinking" of future doctors. It has been determined that today medical education requires a new approach to the educational process in order to use various methodological approaches for the formation of "clinical thinking" in medical students from the first years of study at a medical university.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectстудентський колективuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectздобувач вищої освітиuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectклінічне мисленняuk_UA
dc.subjectstudent bodyuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectapplicant for higher educationuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectclinical thinkinguk_UA
dc.titleМетодичні засади викладання медичної хімії на терені формування «клінічного мислення» майбутніх лікарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147.091.016:61:54uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metodychni_zasady_vykladannia.pdf645,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.