Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18431
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Воробйова, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Воробйова, Оксана Николаевна | - |
dc.contributor.author | Vorobiova, О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-27T09:09:18Z | - |
dc.date.available | 2022-05-27T09:09:18Z | - |
dc.date.issued | 2021-10-21 | - |
dc.identifier.citation | Воробйова О. М. Сучасні проблеми викладання біології і екології у фаховому медико-фармацевтичному коледжі за умов дистанційного навчання / О. М. Воробйова // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 21–22 жовтня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 21–23. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18431 | - |
dc.description.abstract | Вже не один рік Україна й взагалі суспільство потерпає від пандемії коронавірусної інфекції. Цей складний період характеризується багатьма заходами боротьби проти цього вірусу. Починаючи з 2020 року заклади освіти нашої країни змушені були переходити на карантин, і дистанційна форма навчання, яка раніше була менш поширеною, стала невід’ємною частиною освітнього процесу. Так, 2021-2022 навчальний рік у фаховому медико-фармацевтичному коледжі розпочався впровадженням частково дистанційної форми навчання у тих групах, де виявлено хворих на коронавірус. Отже, учасники дистанційного навчання знову відчули, що така форма освіти має як переваги, так і слабкі місця. Дисципліна «Біологія і екологія» викладається у фаховому медико-фармацевтичному коледжі на першому та другому курсах здобувачам освіти, що навчаються на основі базової загальної се- редньої освіти. Частина студентів через вищевказані причини змушена деякий час вивчати дисципліну дистанційно. Отже, перевагою онлайн освіти є можливість здобувачам освіти навчатися за гнучким графіком, не будучи прив’язаними до території, є фінансово вигідною. Але здобувачі освіти позбавлені можливості дискутувати, мислити критично, разом з викладачем проводити обговорення фактів, вільно, без обмежень вести спілкування. Основними чинниками успішності стала відповідальність, самодисципліна та самоорганізація. [4]. Викладачу дисципліни та студентам потрібно було вирішити питання, як більш ефективно організувати дистанційне навчання, адже більшість студентів фахового медико-фармацевтичного коледжу щороку обирають біологію для проходження ДПА у формі ЗНО. Тому увага щодо якісної підготовки студентів з біології викладачами та керівництвом коледжу підвищена. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.title | Сучасні проблеми викладання біології і екології у фаховому медико-фармацевтичному коледжі за умов дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 611/614:37.01(06) | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vorobiova.pdf | 393,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.