Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоробйова, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorКуценко, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorVorobiova, O. M.-
dc.contributor.authorKutsenko, N. P.-
dc.contributor.authorВоробйова, Оксана Николаевна-
dc.contributor.authorКуценко, Наталия Петровна-
dc.date.accessioned2022-05-27T10:44:18Z-
dc.date.available2022-05-27T10:44:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВоробйова О. М. Оцінка ефективності застосування компетентісно зорієнтованих технологій у професійній підготовці учителів природничо-наукових дисциплін / О. М. Воробйова, Н. П. Куценко // Імідж сучасного педагога. – 2021. – № 6 (201). – С. 19–24.uk_UA
dc.identifier.issn2522-9729-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18438-
dc.description.abstractОбґрунтовано показники і критерії готовності вчителів природничо-наукових дисциплін до впровадження компетентнісно зорієнтованих технологій у професійній діяльності. Проведено характеристику змісту й організації експериментального дослідження, наведено дані аналізу результатів експериментальної роботи з використанням статистичних методик. Підтверджено достовірність отриманих результатів і правильність сформульованих робочих гіпотез. Запропоновано практичні рекомендації щодо оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів природничо-наукових дисциплін на засадах компетентнісного підходу.uk_UA
dc.description.abstractThe article justifies the indicators and criteria for the readiness of natural sciences teachers to introduce competently oriented technologies in professional activities. A description of the content and organization of the experimental study was carried out; data of the analysis of the experimental work results were given. Using statistical methods, the reliability of the results was obtained and the correctness of the formulated working hypotheses was competen, practical recommendations to optimize the process of future biology teachers’ training on the principles of a competent approach were proposed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectучитель природничо-наукових дисциплінuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectосвітня (педагогічна) технологіяuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk_UA
dc.subjectnatural science teacheruk_UA
dc.subjectcompetency approachuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjecteducational (pedagogical) technologyuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjecthealth saving technologiesuk_UA
dc.titleОцінка ефективності застосування компетентісно зорієнтованих технологій у професійній підготовці вчителів природничо-наукових дисциплінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.33272/2522-9729-2021-6(201)-
dc.subject.udc378.011.3-050:57uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vorobiova 1.pdf1,78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.