Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18474
Назва: | Teaching autodidactic techniques to medical students for foreign language speaking skill development |
Автори: | Горжуй, Дмитро Сергійович Горжуй, Дмитрий Сергеевич Horzhui, Dmytro |
Дата публікації: | 24-тра-2022 |
Видавець: | Warsaw, Poland, 2022 |
Бібліографічний опис: | Horzhui D. Teaching autodidactic techniques to medical students for foreign language speaking skill development / D. Horzhui // XX International Scientific and Practical Conference «Problems of science and practice, tasks and ways to solve them», Warsaw, Poland, May 24–27, 2022. – Warsaw, 2022. – P. 448–449. |
Короткий огляд (реферат): | Teaching foreign languages to non-philologists often faces a grave, yet unavoidable obstacle: lack of classroom hours. That is why providing students with self-learning strategies is as important as in-class teaching itself. The basic algorithm of teaching speaking is based on audio-lingual and total physical response methodologies and boils down to the following sequence: 1) listening; 2) internal comprehension; 3) analysis; 4) imitation |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18474 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Horzhui D..pdf | 122,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.