Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоржуй, Дмитро Сергійович-
dc.contributor.authorГоржуй, Дмитрий Сергеевич-
dc.contributor.authorHorzhui, Dmytro-
dc.date.accessioned2022-05-30T12:13:32Z-
dc.date.available2022-05-30T12:13:32Z-
dc.date.issued2022-05-24-
dc.identifier.citationHorzhui D. Teaching autodidactic techniques to medical students for foreign language speaking skill development / D. Horzhui // XX International Scientific and Practical Conference «Problems of science and practice, tasks and ways to solve them», Warsaw, Poland, May 24–27, 2022. – Warsaw, 2022. – P. 448–449.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18474-
dc.description.abstractTeaching foreign languages to non-philologists often faces a grave, yet unavoidable obstacle: lack of classroom hours. That is why providing students with self-learning strategies is as important as in-class teaching itself. The basic algorithm of teaching speaking is based on audio-lingual and total physical response methodologies and boils down to the following sequence: 1) listening; 2) internal comprehension; 3) analysis; 4) imitationuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherWarsaw, Poland, 2022uk_UA
dc.titleTeaching autodidactic techniques to medical students for foreign language speaking skill developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horzhui D..pdf122,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.