Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофименко, А. О.-
dc.date.accessioned2022-06-02T09:19:36Z-
dc.date.available2022-06-02T09:19:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТрофименко А. О. Формування іншомовної професійної компетентності і мотивації студентів до професійно-орієнтованого спілкування / А. О. Трофименко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 313–318.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18495-
dc.description.abstractУ статті розглянуті особливості компетентнісного підходу до вивчення іноземної мови в системі професійно-орієнтованої підготовки майбутніх випускників нелінгвістичні вузу. Визначено значення, розглянуті структурно-змістовні компоненти, сутність та рівні сформованості іншомовної професійної комунікативної компетентності як складової компетентнісної моделі підготовки майбутніх випускників немовного вузу в багаторівневому освітньому просторі університету. Аналізуються тенденції подальшого вивчення мови для спеціальних цілей в вузі в епоху інтенсивного розвитку нових інформаційних технологій, мультимедійних засобів і освітніх Інтернет-порталів. Інноваційні зміни в розвитку сучасного суспільства справляють істотний вплив на систему освіти, актуалізуючи необхідність модернізації та конструювання нової освітнього середовища вузу, лінгвістичну освіту студентів в якій було б орієнтоване на розвиток і вдосконалення рівня сформованості іншомовної компетентності з урахуванням міжнародних освітніх стандартів і відповідно до ціннісних пріоритетів особистості. У зв'язку з цим іншомовна професійна комунікативна компетентність студентів виступає як гуманітарний феномен в особистісному і професійному самовизначенні майбутніх фахівців. Входження індивіда в світ іншомовної культури відбувається в умовах позитивних змін у ставленні особистості до соціально значущих цінностей: безперервної освіти, професійної діяльності, іноземної мови, професійно-орієнтованого іншомовного міжкультурного спілкування. Це пов'язане з інтеграцією України в світовий освітній простір і, як наслідок, з тенденціями до модернізації та глобалізації національної системи освіти.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the features of the competence approach to the study of a foreign language in the system of professionally-oriented training of future graduates of non-linguistic universities. The meanings, structural and content components, essence and levels of formation of foreign language professional communicative competence as a component of competence model of preparation of future graduates of non-language university in multilevel educational space of university are considered. The tendencies of further study of the language for special purposes in the university in the epoch of intensive development of new information technologies, multimedia means and educational Internet portals are analyzed. Innovative changes in the development of modern society have a significant impact on the education system, highlighting the need to modernize and design a new educational environment of the university, linguistic education of students which would focus on the development and improvement of foreign language competence, taking into account international educational standards.. In this regard, foreign language professional communicative competence of students acts as a humanitarian phenomenon in the personal and professional self-determination of future professionals. The entry of an individual into the world of foreign language culture occurs in conditions of positive changes in the attitude of the individual to socially significant values: continuing education, professional activity, foreign language, professionally-oriented foreign language intercultural communication. This is due to the integration of Ukraine into the world of educational space and, as a consequence, the tendencies to modernize and globalize the national education system.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectіншомовне міжкультурне спілкуванняuk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтоване спілкуванняuk_UA
dc.subjectпрофесійна комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectcompetence approachuk_UA
dc.subjectforeign language intercultural communicationuk_UA
dc.subjectprofessional-oriented communicationuk_UA
dc.subjectprofessional communicative competenceuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.titleФормування іншомовної професійної компетентності і мотивації студентів до професійно-орієнтованого спілкуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147:81'243uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trofymenko_Formuvannia.pdf574,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.