Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18496
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопенко, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorАндрейко, Світлана Станіславівна-
dc.contributor.authorДашевський, Ігор Олександрович-
dc.contributor.authorПрокопенко, Виктория Викторовна-
dc.contributor.authorАндрейко, Светлана Станиславовна-
dc.contributor.authorДашевский, Игорь Александрович-
dc.contributor.authorProkopenko, V. V.-
dc.contributor.authorAndreiko, S. S.-
dc.contributor.authorDashevsky, I. O.-
dc.date.accessioned2022-06-02T09:32:46Z-
dc.date.available2022-06-02T09:32:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПрокопенко В. Роль куратора у процесі оптимізації соціальної адаптації студентів медичних спеціальностей закладів фахової передвищої освіти / В. Прокопенко, С. Андрейко, І. Дашевський // Імідж сучасного педагога. Світові та вітчизняні освітні тренди. – 2022. – № 1 (202). – С. 79–82.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18496-
dc.description.abstractПроаналізовані основні завдання, функції та напрями роботи, які здійснюються педагогом-куратором у процесі фасилітаційної взаємодії зі здобувачами освіти в межах особистісно-орієнтованого освітнього процесу; досліджені організаційні умови соціальної адаптації здобувачів освіти до навчання у закладі фахової передвищої освіти та найпоширеніші форми роботи куратора зі студентами в період адаптаційної кризи.uk_UA
dc.description.abstractThe article denes the content and place of the phenomenon of facilitation in humanistic-oriented pedagogical activity. The main tasks, functions and directions of work performed by a curator during the facilitation process interaction with students within the personality-oriented educational process are analyzed. The key problems faced by future medical workers when adapting to a new educational space are revealed. The inꎁuence of the adaptive abilities of the individual on the activity of the process of his comfortable psycho-emotional integration into the academic team is determined. The standard criteria necessary for a curator to make an accurate assessment of the level of adaptability of both the individual and the academic group as a whole are outlined. The organizational conditions of social adaptation of students to study at vocational education institutions and the most common forms of work of the curator with students during the adaptation crisis are investigated.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПОІППО, 2022uk_UA
dc.subjectкураторuk_UA
dc.subjectсуб’єктністьuk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктні відносиниuk_UA
dc.subjectфасилітаціяuk_UA
dc.subjectфасилітаційна взаємодіяuk_UA
dc.subjectключова компетентністьuk_UA
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk_UA
dc.subjectадаптаційні здібностіuk_UA
dc.subjectcuratoruk_UA
dc.subjectsubjectivityuk_UA
dc.subjectsubject-subject relationsuk_UA
dc.subjectfacilitationuk_UA
dc.subjectfacilitation interactionuk_UA
dc.subjectkey competencuk_UA
dc.subjectsocial adaptationuk_UA
dc.subjectadaptive abilitiesuk_UA
dc.titleРоль куратора у процесі оптимізації соціальної адаптації студентів медичних спеціальностей закладів фахової передвищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33272/2522-9729-2022-1(202)-79-82-
dc.subject.udc378.12:001.895uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopenko3.pdf929,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.