Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18499
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопенко, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorАндрейко, Світлана Станіславівна-
dc.contributor.authorПрокопенко, Виктория Викторовна-
dc.contributor.authorАндрейко, Светлана Станиславовна-
dc.contributor.authorProkopenko, V. V.-
dc.contributor.authorAndreiko, S. S.-
dc.date.accessioned2022-06-02T12:55:40Z-
dc.date.available2022-06-02T12:55:40Z-
dc.date.issued2022-05-31-
dc.identifier.citationПрокопенко В. В. Психолого-педагогічні аспекти основних теорій лідерства / В. В. Прокопенко, С. С. Андрейко // Actual priorities of modern science, education and practice : proceedings of ХХI International Scientific and Practical Conference, May 31–03 June, 2022, Paris, France. – Paris, 2022. – Р. 520–523.uk_UA
dc.identifier.isbn978-8-88680-831-5-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18499-
dc.description.abstractРеалії, в яких опинилася наша країна сьогодні, актуалізують одну із провідних проблем педагогічної науки та практики – формування у здобувачів освіти лідерської компетентності. Незважаючи на тривале вивчення проблем лідерства та формування лідерської компетентності особистості різні дослідники продовжують по-різному інтерпретувати цей складний психолого-педагогічний феномен. Обговорення процесу формування лідерської компетентності у закладах фахової передвищої освіти відбулося на методичному семінарі, що проходив на базі фахового медико-фармацевтичного коледжу ПДМУ. Він передбачав розгляд питань пов’язаних із розкриттям основних теорій лідерства, компонентів та підходів до тлумачення поняття «лідерська компетентність», а також механізмів ефективного управління командою. Методичний семінар став майданчиком для обміну досвідом між учасниками, дозволивши ознайомитися із процесом формування лідерської компетентності у здобувачів освіти під час вивчення дисциплін циклів як загальної, так і спеціальної підготовки. Крім того, обмін досвідом став основою для створення спільної стратегії у напрямку формування лідерської компетентності у коледжі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherParis, Franceuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні аспекти основних теорій лідерстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopenko5.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.