Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18499
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопенко, Вікторія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Андрейко, Світлана Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Прокопенко, Виктория Викторовна | - |
dc.contributor.author | Андрейко, Светлана Станиславовна | - |
dc.contributor.author | Prokopenko, V. V. | - |
dc.contributor.author | Andreiko, S. S. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-02T12:55:40Z | - |
dc.date.available | 2022-06-02T12:55:40Z | - |
dc.date.issued | 2022-05-31 | - |
dc.identifier.citation | Прокопенко В. В. Психолого-педагогічні аспекти основних теорій лідерства / В. В. Прокопенко, С. С. Андрейко // Actual priorities of modern science, education and practice : proceedings of ХХI International Scientific and Practical Conference, May 31–03 June, 2022, Paris, France. – Paris, 2022. – Р. 520–523. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-8-88680-831-5 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18499 | - |
dc.description.abstract | Реалії, в яких опинилася наша країна сьогодні, актуалізують одну із провідних проблем педагогічної науки та практики – формування у здобувачів освіти лідерської компетентності. Незважаючи на тривале вивчення проблем лідерства та формування лідерської компетентності особистості різні дослідники продовжують по-різному інтерпретувати цей складний психолого-педагогічний феномен. Обговорення процесу формування лідерської компетентності у закладах фахової передвищої освіти відбулося на методичному семінарі, що проходив на базі фахового медико-фармацевтичного коледжу ПДМУ. Він передбачав розгляд питань пов’язаних із розкриттям основних теорій лідерства, компонентів та підходів до тлумачення поняття «лідерська компетентність», а також механізмів ефективного управління командою. Методичний семінар став майданчиком для обміну досвідом між учасниками, дозволивши ознайомитися із процесом формування лідерської компетентності у здобувачів освіти під час вивчення дисциплін циклів як загальної, так і спеціальної підготовки. Крім того, обмін досвідом став основою для створення спільної стратегії у напрямку формування лідерської компетентності у коледжі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Paris, France | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні аспекти основних теорій лідерства | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Prokopenko5.pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.