Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18500
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фоміна, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Каліна, К. Є. | - |
dc.contributor.author | Скорбач, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-02T13:40:42Z | - |
dc.date.available | 2022-06-02T13:40:42Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Фоміна Л. В. Академічна доброчесність як провідна складова професійного іміджу викладача сучасного закладу вищої освіти / Л. В. Фоміна, К. Є. Каліна, Т. В. Скорбач // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 318–321. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18500 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано наукові підходи до визначення іміджу викладача сучасного ЗВО; наголошено на актуальності та доцільності формування позитивного професійного іміджу педагога як провідного чинника високо іміджу ЗВО; досліджено складові іміджу викладача; виокремлено необхідність слідуванням нормам академічної доброчесності для формування позитивного професійного іміджу викладача не тільки в межах ЗВО, а й міжнародної академічної спільноти; визначено напрями діяльності викладача ЗВО з урахуванням дотримання в професійній діяльності принципів і норм академічної доброчесності. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article analyzes the scientific approaches to determining the image of a teacher of modern higher education institution; emphasis is placed on the relevance and expediency of forming a positive professional image of the teacher as a leading factor in the high image of higher education institution; the components of the teacher's image are studied; the need to follow the norms of academic integrity for the formation of a positive professional image of the teacher not only within higher education institution, but also the international academic community; the directions of activity of the teacher of higher education institution are taken into account taking into account observance in professional activity of principles and norms of academic integrity. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський державний медичний університет | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | професійний імідж | uk_UA |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | академічна доброчесність | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | professional image | uk_UA |
dc.subject | higher education institution | uk_UA |
dc.subject | academic integrity | uk_UA |
dc.title | Академічна доброчесність як провідна складова професійного іміджу викладача сучасного закладу вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.014 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Fomina_Akademichna_dobrochesnist.pdf | 903,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.