Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18501
Назва: Interkultureller ansatz des fremdsprachlichen deutschunterrichts
Автори: Hristea, Mihaela
Дата публікації: 2021
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Hristea M. Interkultureller ansatz des fremdsprachlichen deutschunterrichts // M. Hristea // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 321–324.
Короткий огляд (реферат): Das interkulturelle Konzept der Fremdsprachendidaktik geht von grundlegenden pädagogischen Überlegungen aus, die sich aus der genaueren Analyse der Lernerperspektive ergeben. Dabei werden Faktoren der kulturspezifisch und individuell geprägten Lebenserfahrung eine wichtige Rolle spielen. Der interkulturelle Ansatz entwickelt sich dort, wo man eine ausgeprägte geografische, kulturräumliche Distanz und anders geartete gesellschaftliche Verhältnisse im Vergleich zu den Zielländern vorfindet.
Ключові слова: Fremdsprachendidaktik
interkulturell
kulturspezifisch
kulturräumliche Distanz
pädagogisch
УДК: 811.112.2:81’243
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18501
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hristea_Interkultureller.pdf791,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.