Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18509
Назва: Проблема інтелектуально-розвивального навчання у форматі сучасної моделі української вищої школи
Автори: Гурай, Людмила Порфиріївна
Дата публікації: 2022
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Гурай Л. П. Проблема інтелектуально-розвивального навчання у форматі сучасної моделі української вищої школи / Л. П. Гурай // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 84–85.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено концепцію модернізації української освіти. Проаналізовано досвід вітчизняної професійної підготовки здобувачів освіти, необхідність переходу на новий тип освітніх стандартів.
This article look into the concept of modernization of Ukrainian education. Analyzes the experience of professional training in Ukrainian universities, the need for a transition to a new type of educational standards.
Ключові слова: концепція модернізації української освіти
формування професійних компетентностей
пізнавальна діяльність
інтелектуальне мислення
concept of modernization of Ukrainian education
formation of professional competencies
cognitive activity
intellectual thinking
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18509
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Guray_Problemi.pdf56,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.