Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18517
Title: Нові тренди у викладанні у вищій медичній школі України
Authors: Дубровіна, Олена Віталіївна
Борисова, Зінаїда Олексіївна
Горбаченко, Олег Борисович
Швець, Анатолій Іванович
Варданян, Анаіт Оганесівна
Дігтяр, Наталія Іванівна
Issue Date: 2022
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Нові тренди у викладанні у вищій медичній школі України / О. В. Дубровіна, З. О. Борисова,О. Б. Горбаченко [та ін.] // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 97–99.
Abstract: Упровадження нових трендів у вищу медичну школу суттєво покращить зміни сьогоденних напрямів надання сучасної навчально-науково-практичної інформації, яка необхідна під час викладання в медичних ЗВО для майбутніх лікарів України з метою їх розумової, психологічної та професійної адаптації в сучасних клініках країни згідно з вимогами сьогодення.
The introduction of new trends in higher medical school will significantly improve changes in current areas of providing modern educational, scientific and practical information needed during teaching in medical HEIs for future doctors of Ukraine for their mental, psychological and professional adaptation in modern clinics according to today's requirements.
Keywords: нові тренди
вища медична освіта
вища медична школа
навчально-науково-практична інформація
нові медичні проєкти
інвестування
new trends
higher medical school
educational, scientific and practical information
new medical projects
investment
higher medical education
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18517
Appears in Collections:Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dubrovina_Novi_trendi.pdf92,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.