Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостенко, Вікторія Геннадіївна-
dc.contributor.authorЗнаменська, Іванна Владиславівна-
dc.contributor.authorСологор, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-10-26T13:20:14Z-
dc.date.available2017-10-26T13:20:14Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКостенко В. Г. Дискурсивна основа навчання іноземними мовами та її роль у формуванні комунікативної компетенції / В. Г. Костенко, І. В. Знаменська, І. М. Сологор // Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна: Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки : зб. наук. праць. – Харків, 2009. – Вип. 14. – С. 117–123.uk_UA
dc.identifier.other378.147-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1853-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються основні аспекти дискурсивної компетенції та її ролі у формуванні комунікативної компетенції. Дискурсивна основа навчання дає можливість розглядати одиниці мови в умовах природної реалізації свого значення, структури та функцій, що сприяє найбільш повному осмисленню мовленнєвої поведінки носіїв мови, що вивчається. Оскільки метою навчання іноземної мови є формування належного рівня комунікативної компетенції студентів, то увага приділяється не формуванню окремих навичок та вмінь, а комплексному формуванню складових компонентів комунікативної компетенції; В статье освещены некоторые аспекты дискурсивной компетенции и ее роли в формировании коммуникативной компетенции. Дискурсивная основа обучения иностранным языкам дает возможность рассматривать единицы языка в условиях естественной реализации своего значения, структуры и функций, что способствует наиболее полному осмыслению языкового поведения носителей языка, который изучается. Поскольку целью обучения иностранным языкам является формирование достаточного уровня коммуникативной компетенции у студентов, основное внимание следует уделять не формированию отдельно взятых умений и навыков, а формированию составных компонентов коммуникативной компетенции; The paper focuses on the key aspects of the discourse competence and its role in communicative competence developing. Discourse approach in teaching a foreign language allows to observe the language units and subunits in the conditions of natural circulation of their meaning, structure and functions that promotes the comprehension of native speakers' speech behavior. As the key purpose of foreign language teaching is developing of high level of communicative competence, much attention should be devoted to the developing of various skills forming this type of a competence.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectдискурсивна компетенціяuk_UA
dc.subjectдискурсuk_UA
dc.subjectтекстuk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетенцияuk_UA
dc.subjectдискурсивная компетенцияuk_UA
dc.subjectдискурсuk_UA
dc.subjectтекстuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectdiscourse competenceuk_UA
dc.subjectdiscourseuk_UA
dc.subjecttextuk_UA
dc.titleДискурсивна основа навчання іноземними мовами та її роль у формуванні комунікативної компетенціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyskursyvna_osnova.pdf233,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.