Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18554
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, О. С.-
dc.contributor.authorГовардовська, О. О.-
dc.contributor.authorПогорєлова, О. О.-
dc.contributor.authorСтепаненко, Г. Л.-
dc.contributor.authorОвчаренко, І. А.-
dc.contributor.authorМалахова, Д. О.-
dc.date.accessioned2022-06-09T05:43:00Z-
dc.date.available2022-06-09T05:43:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОсобливості проведення лекцій у дистанційному режимі: погляд студентів / О. С. Шевченко, О. О. Говардовська, О. О. Погорєлова [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 338–341.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18554-
dc.description.abstractОпитування студентів медичних факультетів, присвячене лекціям у дистанційному навчанні, показало що близько 70 % здобувачів вважають змішану форму навчання ефективною. При цьому, традиційна лекція в дистанційному форматі не задовільняє більше половини студентів, а більше 40 % вважають лекційний формат застарілим. Виявлено, що для максимального зацікавлення студентів лекції мають бути збагачені клінічними прикладами, у тому числі, заснованими на особистому досвіді лектора, а також наповнені корисними сучасними знаннями, які важко знайти в навчальній літературі. Презентація лекції також має важливе значення, наприклад, більше 50 % студентів вважають себе візуалами за типом сприйняття інформації, а отже при підготовці лекцій слід значну увагу приділяти оформленню візуального ряду. Необхідно враховувати, що оформлення та структура лекції мають бути зручними для сприйняття з різних гаджетів, оскільки близько половини студентів переглядають лекції зі смартфонів. На погляд студентів, покращити онлайн-формат лекцій можливо за допомогою асинхронного їх проведення, при використанні відеозаписів. Таким чином, практично-орієнтовані курси відео-лекцій сприятимуть підвищенню залученості у навчання та мотивації студентів до вивчення дисципліни.uk_UA
dc.description.abstractA survey of medical students on distance learning lectures showed that about 70% of applicants consider blended learning to be effective. At the same time, the traditional lecture in the distance format does not satisfy more than half of the students, and more than 40% consider the lecture format obsolete. It was found that for the maximum interest of students lectures should be enriched with clinical examples, including those based on the personal experience of the lecturer, as well as filled with useful modern knowledge that is difficult to find in the educational literature. The presentation of the lecture is also important, for example, more than 50% of students consider themselves visuals by type of perception of information, and therefore in the preparation of lectures should pay close attention to the design of the visual series. It should be borne in mind that the design and structure of the lecture should be easy to perceive from different gadgets, as about half of students view lectures from smartphones. In the opinion of students, it is possible to improve the online format of lectures by conducting them asynchronously, using videos. Thus, practice-oriented courses of video lectures will increase the involvement in learning and motivation of students to study the discipline.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectлекціяuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectстудентоцентроване навчанняuk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.subjectlectureuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectstudent-centered learninguk_UA
dc.subjectquestionnaireuk_UA
dc.titleОсобливості проведення лекцій у дистанційному режимі: погляд студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147.018.43-057.875:61uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblyvosti_provedennia_lektsii.pdf565,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.