Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуравльова, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2022-06-20T05:35:15Z-
dc.date.available2022-06-20T05:35:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМуравльова О. В. Оцінювання рівня навчальних досягнень в ендокринології за допомогою тестових завдань / О. В. Муравльова // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України”, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 15–16 травн. 2014 р.) / Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2014. – С. 221–222.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18636-
dc.description.abstractЗаняття з ендокринології у вищих медичних навчальних закладах проводяться у відповідності з Програмою, затвердженою МОЗ України. Одним з методів навчання студентів є робота з хворими, вирішення ситуаційних задач, самостійна робота на практичних заняттях. Тому дуже важливо використовувати стандартизовані методи оцінювання професійної компетентності – ліцензійні інтегровані іспити (Крок – 2).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський державний медичний університетuk_UA
dc.titleОцінювання рівня навчальних досягнень в ендокринології за допомогою тестових завданьuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc614.253.52 (07.07)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра ендокринології з дитячими інфекційними хворобами

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KMS_2014_2_part_3.pdf260,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.