Краєзнавство як адапраційна платформа студента-інокомуніканта
Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті показано, як навчальний посібник краєзнавчого спрямування сприяє адаптації студентів-іноземців до життя й навчання в умовах українськомовного середовища, допомагає створенню й підтримці позитивної мотивації до навчальної діяльності, активізує пізнавальні інтереси, розвиває уміння міжкультурного спілкування, толерантного ставлення до інших культур і релігійних переконань. Доводиться, що пізнавально-розвивальний та виховний характер пропонованих текстів про визначні місця Полтави допоможе не лише поліпшити вивчення мови оточення, але також допомагатиме особистісному розвитку та зрастанню
Опис
Ключові слова
українська мова як іноземна, краєзнавство, комунікація, комплексний підхід, адаптація інокомунікантів
Бібліографічний опис
Тукова Т. В. Краєзнавство як адапраційна платформа студента-інокомуніканта / Т. В. Тукова, А. Ел Ансарі // Науково-методологічні аспекти підвищення якості підготовки фахівців в умовах діджиталізації та інтеграції в міжнародний освітній простір : матеріали наукової Інтернет-конференції з проблем вищої освіти і науки, м. Харків, 10 червня 2022 р., ХНАДУ. – Харків, 2022. – С. 225–229.